slim: Jag tycker inte att det gör så mycket at man råkar ändra namnen på folk. Hur många namn finns det här i världen egentligen? Kister Offersson i DIF t.ex. En mycket habil spelare. Nu höll Nordsvensken på att göra sitt första mål förresten.
Den blir ju flytande, gränsen, men så länge jag inte tror att NR 22 är en riktigt riktig människa så utgår jag ifrån att det finns utrymme för mig att fortsätta leka Hercule Poirot, Kurt Wallander et. al.
Alla bedöms skyldiga, till motsatsen bevisats. :-)
Jag som tänkte föreslå att det är Björn, som inte klarar av att skriva superlånga inlägg om han inte får skriva tjugo superkorta inlägg mellan varje långt.
Frisco: Om skotten är så, så kan ju resultatet 4-0 inte stämma. Det föreligger naturligtvis en felaktig beräkning. Alla vet ju att skotten är superviktig. Speciellt om man är luling i alla fall. (Fan nu gjorde jag det igen.)
Lumber Jack: Powerplayspel verkar Modo mest spela av, oavsett åt vilket håll det är. Det som krävs är attityd. Fan det är ju gratisläge, det är bara att smiska in pucken i mål ju.
Nu när det är paus kan vi väl ha lite gissningstävling kring hur lång tid det tar innan: a) Aliva får ordning på tippningstävlingen på modohockey.se, b) Aliva ger upp tippningstävlingen på modohockey.se, och c) NR22 visar sig här så att våra MoDoratorer får något att göra på dagarna.
DBT är en allvarlig form av en ganska så vanlig åkomma som man som IT-tekniker får lära sig ganska snabbt att stå ut med. Oftast brukar den enda lösningen vara "RTFM!". Men sällan hjälper det ändå.
Nu jäklar poppas det hår i webradion. Ör det Lumber Jack som valt musiken?
Nä, de två Djurgårdarna som heter Pettersson är Ronnie och Stefan...