Sven Tuta:
Vi gör en ganska medioker insats, men vinner ändå enkelt med 3-0 mot ett Vita Hästen som har matchtempot inne. Vi ska bara ro hem detta.
Redigerad kommentar
tjern:aa riktigt snygg styrning av haataja faktiskt hästen trycker på lite för mycket nu.
Gunnar Soderholtz: Jag är inte imponerad alls av MoDo jag är mer imponerad av hästen och det har jag sagt tidigare att detta kan mycket väl komma gå till 7 matcher. MoDo har ingen stabilitet i laget samt har inge målskytte. Medans Hästen har bra försvar och livsfarliga snipers på dom få chanser dom får.
Bättre fart under skridskorna på hästen spelarna tycker vi ser väldigt sega ut. Nordgren tycker jag faktiskt varit våran piggaste forward och haft driv på rören.
J F K:
Seriöst, vad är det för fel på ledarstaben som inte ser det som ALLA andra ser?
Redigerad kommentar
J F K:
Som sagt noga och tålamod så tar vi detta. Vi måste tillbaka till det och sluta slarva som vi gjort efter 1-0.
Bad_Brett: Disskuterade lite med en kollega igår och imorse om hur mkt tydligare linje i uppspelen Hästen har. Dom gör verkligen allt efter en upplagd taktik.
Hos Modo är det ju nästan omöjligt och säga hur dom ska ta sig in i anfalls zon... Undrar om vi inte klarar det bara p.g.a inviduell skicklighet? Det är ju aldrig nån ordning, att man sätter upp spelet på ett visst sätt. Eller har man en jäkla massa olika sätt som jag inte ser. (Ingen hockey guru så)
Hos Vita Hästen var det så fruktansvärt uppenbart. Vilket iofs gjorde att det tog stopp varje gång dom kom in i zon i princip. Men dom var verkligen sjukt strikta.