poffa: Belfast vann mot Brithéns och Ludvika-Åkes London med 5-3 och blev Brittiska Mästare. Penaltybox Attendants var Jacqui Van Den Raad och Sophia Wickes.
Nä, men kanske i slutet av veckan. Officiellt får de ju inte ha en kontraktsdiskussion under seriens gång så förmodligen lär det dröja en vecka ungefär innan de kan presentera ett kontrakt.
Jag har för mig att det var några hade den här diskussionen här för några veckor sedan då någon hittade svart på vitt vad som egentligen gällde, vad som nu gällde har jag tyvärr glömt ;)
Är du säker? Om du tittar i poängligan hur den ser ut nu så ser du t.ex. att Glen Murray ligger före Pavol Demitra trots att Murray har fler spelade matcher (båda har 92 poäng, Murray har gjort 44 mål och Demitra 36). Detsamma gäller Hull/Whitney mfl.
scim: Som jag har fattat det så räknar NHL av någon konstig anledning minst spelade matcher om två spelare hamnar på samma poäng. Alltså vinner Foppa om det blir status quo.
Björn VII: Jag såg 50 kilometer gång vid friidrotts-VM i Göteborg 1995. Ja inte hela 50 kilometerna utan ungefär så lång tid det tog att dricka 2 stora Carlsberg Hof.
scim: Det har väl uppenbarligen inte med sporten att göra utan hur ett av stallen använde taktik för egen vinning och fick pga det böter. Förbjudet enligt regelboken.
MartinSedin: Någon som vet hur mycket eftersändning det är på webbradion? Nhl.com hade Morris och de andra poänggörarna uppe typ 0.1 sekunder efter det att jag hört målet på radion.
Säkerligen, men F1 är då inte vad det en gång var - bygg en så häftig bil som du vill (och har råd med). Känns som att sportens existensberättigande på sistone har börjat närmat sig gångens...
"Ta dig framåt så fort som det bara är möjligt, men du får inte ta dig framåt så fort som det är möjligt"
MartinSedin: Jag ska nog sova jag. Men ett tips är att lyssna på den ena matchen på webben och ha scoreboardet öppet på den andra och trycka F5 varannan sekund:-)
Björn VII: Jag har varit på SM-rallycross i Hedemora och sett Grus-Kalle från Umeå köra med PV. Jag har även sett Formel-1 live och där sett en röd bil vinna. 2 härliga sporter där det gäller att komma först imål.
MartinSedin: Det står 2-0, och precis som du sa av Sakic och Foote. Jag menade bara att det var fruktansvärt nära Hejduk gjorde mål på pass av Foppa :)
Wewillwintoday: 1-0 eller 2-0? Enligt radion så leder Colorado med 2-0 efter mål av Sakic och Foote men enligt espn.com/nhl scores så är det 0-0 och enligt www.nhl.com så är Footes mål det enda so far. I am feeling lost.
24 sekunder.