Wewillwintoday: Då krävs det 2 poäng för markus i 3:e perioden för att inte missa poängligatiteln. Och 3 mål för att ta 51 mål och slå Hejduk i målligan.
Enligt HS officiella matchklocka presterade jag ett liktydigt inlägg som du presterade 21:27:51, men jag som både har en korrekt vätske- och saltbalans (är det samma sak kanske?) presterade mitt inlägg 24 sekunder snabbare än dig.
Snälla du, jag har just kommit hem från en tuff innebandymatch och min hjärna hinner inte med. Jag förstår fortfarande ingenting så tala klarspråk är du snäll...:)
poffa: Belfast vann mot Brithéns och Ludvika-Åkes London med 5-3 och blev Brittiska Mästare. Penaltybox Attendants var Jacqui Van Den Raad och Sophia Wickes.
Nä, men kanske i slutet av veckan. Officiellt får de ju inte ha en kontraktsdiskussion under seriens gång så förmodligen lär det dröja en vecka ungefär innan de kan presentera ett kontrakt.
Vancouvers webb-kommentatorer tror att Foppas vinst av Art (ja, de säger så) innebär att han även vunnit Hart-räjset.