snurrpung: Han ligger strax under Topping i hierarkin av en anledning, men absolut har han möjligheten att gå om. Det tycker jag baserat på det lilla man sett.
snurrpung: Fan om man inte såg en del dicken i honom eller om man bara inbillar sig. Men storleken, rörelsemönstret, spelsinnet allt påminde om dicken. Sen tycker jag att dicken stack ut mer i sin första match men det var ju ett extremfall. Sällan har man varit så säker på succe efter en match som när man såg honom mot om det var Leksand hemma. Men jag slår fast att Swetlikoff inte kommer bli en flopp baserat på det jag har sett av honom. Han har dom egenskaper man behöver för att spela i Sverige. Sen får man se hur mycket poäng han gör men bidra kommer han att göra.
Fy fan vad det kommer smälla i planket i år. Bengtsson ,Rönninge, Person, Rundblad, Bjerssa, O.P, Topping, och Larsson.
Hur kommer det atr låta när dom här herrarna har blivit varm i kläderna och fått in tempot och timingen på isen..? I dag var det endast ett litet smakprov på vad som kommas skall... Det kommer vara många möra spelare i 3: e perren i vinter hos dom som möter oss...
Vad var Lövens 1: a femma i 5 mot 5 spelet. Sparade Bogren på dom i andra halvan av matchen, Villle han inte riskera något. Rönninge proppade dom ett par ggr i 1: a.
Kul att du drar samma slutsats som mig. Topping kommer inte bli poängkung men han kommer driva laget tror jag. Jävlar vilken fart han har i fötterna och huvudet. Fötterna går konstant och huvudet hänger med och drar smarta pass varje byte. Spelar smart och kommer inte göra bort sig!
Vart är snacket om Svetlikoff? På plats ikväll kan jag säga att hans storlek syntes rejält och jag tror han har potential att vara en fysisk nyckelspelare under säsong och allra särskilt slutspel.
Inte sett något snack om honom online därav blir jag nyfiken vad resterande supportrar tycker om honom?
Gavelo: Karlin bekräftade att målvakterna skulle få stå varsin match då det är så tajt mellan matcherna. Eftersom han valde Adam idag så står Edwin imorgon!
Silly: Över 60 minuter är Modo bättre, faktiskt förvånad över att Löven inte orkade hålla i tempot från första och deras stjärnspelare försvann helt.
Jag gläds över segern men konstaterar att det bara är försäsong och att det finns mycket att förbättra. Hoppas Edwin står i morgon, har en lustig känsla att han kan komma ta första spade i vinter.
Willow: Om man ska klaga på något såhär efter 60 så är det att BP är lika avvaktande och svagt som tidigare. Jag hoppas verkligen att Kalin åtgärdar detta med att låta spelarna sätta mer press på puckföraren