Grattis Timrå till seger i SCA-cupen! Roligt för dem att ställa pokalen i prisskåpet bredvid.....de andra pokalerna från SCA-cupen som är deras största framgångar 🙂
modomille: Nu gör ni inte så många mål i just den här matchen men ni har gjort det tidigare och det syns att det finns kreativitet och Ruohoma saknas. Det är på defensiv blå modos slag kommer att stå, inte på offensiv blå. Sen ligger Timrås backar mer rätt i banan än vad modos backar gör och stänger ner lite bättre och det är ju något Karlin kan jobba på under säsong men känslan är ändå att ni behöver en rörlig pjäs till på backen. Det återstår väl att se om Rundblad axlar den rollen och kan hålla sig hel.
Mustard Tiger: Nog är du väl lite smartare än så? Både 1-0 och 4-1 är turligt studsar. Så enögd är du väl inte att du inte ser det??? Nej, sluta med halmgubbar.
{297}: Jag skulle säga att det behövs både ock! Men prio borde vara att få in en back, synd att Malmö snodde Johan Ivarsson, hade varit ett ruskigt bra tillskott för oss
Gavelo: Det kommer han inte vara för ett öre. Stor chans att han gör sina 10+ mål med skottet, men defensiven kommer han inte växa in i tillräckligt bra.
{7639}: Tycker Gradin ska skippa den där sista forwarden och försöka plocka in en klassback istället. Offensivt har ni tillräcklig spets för att hålla er kvar i SHL men defensivt ser det värre ut.
{10015}: Känner mig inte överdrivet orolig. Tror den kommer att vara helt ok faktiskt. Tycker att det är lite mycket slarv och försäsongsspel, men jag tycker inte Timrås är bättre.
Lite pinsamt för Hartmann att förlora brottningen mot lille Norén.
{5647}: Lindgren blir ofta hyllad här och absolut var han duktig hos oss och ännu bättre nu, men jag tyckte hans attityd var dålig i din sitsen vi var i. Glömmer aldrig när han hånade våra supportrar i Modo Channel.
Vilken kassa-ko denna turnering ska vara för Sundsvall Hockey. Jag tog med mina knoddar (4 och 6 år) och fick betala fullpris för oss allihopa på ståplats. Trodde gubben skämtade men icke.
Marrdin: Jag kan ju inte säga emot dig men en hel Lindgren är en riktigt kompetent spelare och som förmodligen är rätt billig. Nu säger jag inte att jag vill ha Lindgren utan det var mest bara ett förslag för att väcka synpunkter
Gavelo: jag är emot att plocka in osäkra kort när det gäller skador, har dåliga minnen från förr då vi chansade och spelaren tappade stora delar av säsongen då man får bakslag, samt att spelare på 80% räcker inte långt i dagens shl. Man behöver ha tryck i grillerna.
Confusius: När man ändå pratar gamla unga modospelare, skulle Lindgren från Löven kunna vara något, skadad rätt stora delar av förra säsongen men såg bra ut det lilla han spelade. Hans defensiv har varit direkt svag men jag tycker Stråhle faktiskt utvecklat hans defensiv till att vara okej.