JoJo2613: Lagfest på Sjöbris ikväll. Jag är bjuden. De vill att jag är med. Borde varit med på den där laguppställningen, för någon är inte helt nykter va...Costanza istället för Helmer Styf.
JoJo2613: jättebra att lokalmedia gör ett bra jobb när modo inte gör det :)
för att vara positiv tycker jag att han som kommenterar idag är den bästa av kommentatorerna för ha, vilket i för sig inte säger mycket men jag tycker han är bra.
Werner: Men som sagt ikväll är det Brickley och såklart Rundblad som vilar. Lassi i mål också. Ruohomaa missar dagens match också då han är avstängd en match till men han är tillbaka inför sista träningsmatchen mot Timrå
{9315}: Har lagts ut på Instagram, säkert Facebook också. Tror inte dom lagt ut något om nån specifik träningsmatch direkt på deras hemsida nu under försäsongen. Sen finns det ett litet snack från idag på SHL-upptakten med Aagaard på modochannel.
2 timmar till match och inte ett ord på hemsidan om att det spelas match idag, ännu mindre nån information om den. är det jag som är gammal och inte hänger med i utvecklingen?
Costanza: Ante har ju slängt flaskbotten-brillorna nu. Så han kanske inte blir så enögd i bedömningarna denna säsong. Men C - More har förberett sig med snyftdukar!
Keriksson: Snacka om att åsnebrottaren gjorde bort sig. Han förstår nog själv att han inte är kvar när säsongen är slut och därför försökte göra sig lustig. Gick väl sådär.
Saleva: Bättre att SHL och HA delar upptaktsträff än SHL och SDHL. Sen förstår jag att damhockeyn behöver uppmärksammas mer. De föreningar som har lag både i SHL/HA och SDHL kan väl ha ett alternativ där man lägger till en summa i säsongskortet för att inkludera även entré till SDHL matcher. Kanske är så hos vissa lag, vet inte.
SCAarena: Till att börja med kan de ju separera shl och sdhl, det blir åt hvete för långrandigt för alla inblandade. Varför ha ett gemensamt spektakel där ena ligan har ett publiksnitt på 200? Höjdpunkten var när en damspelare fick frågan: vilket lag har de värsta supportrarna? Öh, det är inga på våra matcher så jag vet inte..
SCAarena: Trodde åtminstone de skulle intervjua en tränare och en spelare i varje jag men bara 3 st lag fick äran och Hellkvist försökte vara rolig. Nej inget vidare, hoppas säsongen blir mer underhållande än upptaktsträffen. 😴
Tarasov: någon som vet truppen ikväll? Gammfinnen är borta. Spelar ranta och aagard? Såg ut som att dom hängde med till stockholm tillsammans med rundblad.