modomille: Precis. Som en del av oss varit inne på här, nu kommer en logisk svacka men efter dessa närmsta fyra matcher kommer laget ha en jäkla glöd. Blir nog en del poäng som trillar in då.
Zajkowskis val av Oeek kan tyda på att klubben förstår det här.
JonathanF: Ähh. Vi är inne i skallen på Plackers HC, dom kommer ha fortsatt svårt att få in pucken och när Aagaard vinner kampen framför mål och grisar in 0-1 i slutet på andra så är vinsten säkrad. Slutar 1-3.
Framnäs: Jag tycker att man ska köra med Lassi så länge Han känner sig fräsch tror detta är ett misstag som kommer att kosta oss poäng poäng som vi inte har råd att tappa.
Costanza: Jag tror Lassi spelar resterande matcher! Om inte Modo är ”klara” för slutspel eller ingenmansland. Han vill stå. Då ska han göra det. Blir nästan arg av tanken att OEK ska stå. Även om jag inte tycker han är helt klappkass. Lassi går inte att flytta på
JonathanF: Tycker du har en spännande backsida där och då kan ju inte 7e back tjäna 140 lök. Tugga tabell nu, sen får vi se. Det är äckligt tight liga och är för rutinerad för att hoppa runt och jubla innan omgång 52 :-)
Costanza: Linköping gav väl han ett bud på 200k i månaden, men det kontraktsförslaget hänger ju ganska löst nu. Förmodligen vänder Hägg hem nästa säsong och då har vi en riktigt bra backsida, även utan Näsen. Hägg-Ladue? Norlinder-Berglund Bernhardt - Rundblad?