Frisco: Det är, som det brukar heta, lätt att vara efterklok. Med tanke på min finansiella situation så tyckte jag att 800:- var fullt tillräckligt, kanske hade kunnat sträcka mig till 900:- men sen hade det nog varit färdigt.
Jaja, det kommer väl snart en auktion av de röda tröjorna, får jag hoppas.
knaskamilla: Därför att det var bara Lehtinens matchtröja som jag var intresserad av. Att jag sedan inte direkt kunde sitta och höja budet under dagen får jag väl själv rå för som sett till att ha ofritid på dagarna.
knaskamilla: Det är då för jäkligt att Fredrik inte kunde göra som jag sa. Meddelade honom att mitt bud var det enda som skulle gälla på Lehtinen-tröjan, men tydligen så hade han inte uppfattat vad jag sa. Klockan 14.51 dök det tydligen upp ett brev i min mailbox konstaterandes att jag längre inte var i besittning av tröjan. Typiskt att man då satt på lärarkonferens.
Mmmm, det var den trevlige sydaren Stefan Borg som inhandlade den. Den mannen har lockat till både ett och två skratt under de helger Sydarna varit uppe på besök i Hockeykulturens högborg nummer ett.
Frisco: Har det Ringt ut för paddy då? Kanske har de små liven lekt indianer o cowboy, bundit fast den stackarn upp&ned över en myrstack o hällt sirap över honom. De får lära sig så mycket nytt i dagens qualität-skola, både elever o övrig personal.