modomille: GRATTIS TILL SEGERN MODO!!! Ni visade ett riktigt krigarhjärta ikväll!!!(med lite stöd från lilla farbrorn)!!! Man får hoppas att våran (diva) som en del modoiter kallar Jonte gör lite mål imorgon kväll!!😎😎
Rytter: Teorierna om kass is stämmer nog bra när man hör domaren berätta hur sjukt varmt det var. Sen syntes det iofs också på att inte ett pass i 5e perioden gick rätt första minuterna.
Älskar alla MoDoiter som knäckte Löven här i Umeå ikväll. Känns så jävla skönt att veta att vi kommer att vinna en Grisperiod 3 och 4. och säkert 5. Kom ihåg att allt sitter i skallen. VooDooVinst! Skål!
Löven har inte gjort mål i 5 mot 5 på oss under 5 perioder, det tar vi med oss.
Dessutom vann vi 3 perioder, 1 oavgjort och 1 förlorad, bra facit.
Grym match av grabbarna. Det jobbet alla la ner och speciellt de som måste spela tufft och hårt, Belov, Hägga, Björka, jFopp, Sylwander, Hedman är grymt.
Enström syns inte mycket men är otroligt stabil idag.
Fagervall är bitter, enligt honom var dom klart bättre och skulle vara avgjort långt innan. Så mycket skönare seger när han står och grinar i tv.
goleafs: Tycker ni gör en bra match, fantastiskt underhållning. Skall inte låtsas som att jag önskar er lycka till framöver men tack för en härlig kamp!
bisterfinnen: Barto var grym! Blev glad när jag såg att han skulle stå. Trodde det skulle vara ett misstag att spela honom kall när Hanses spelat bra på slutet.
henkeiskogen: Kändes inte helt oväntat att Hägga skulle avgöra. Kändes som han verkligen ville. Men man var väl osäker på om han kunde göra mål än. :-P
Och Bartosak, den gubben kan nog nästan ta oss till SHL på egen hand.
henkeiskogen: Jag kände att vi hade bättre ork i femte perioden, kändes mycket bättre än i fjärde. Bartosak, efter en tuff start, slutar på 95%. GALET!
Riktigt harligt grabbar! En down 3 to go, sen far ni komma upp till finrummet dar ni hor hemma.