Gavelo: Lustigt hur förväntningarna har sänkts. På vissa låter det nästan som om det vore en bragd ifall vi skulle lyckas ta poäng med tanke på att vi saknar några spelare.
modomille: Ja jag håller med dig här, i spelet 5 mot 5 vill jag bara he en vinst men i PP skulle jag önska att man iaf försökte någon fler variant än att bara spela mellan Woods, Berna och Näsén.
Ja vi skapar en del bra avslut i PP. Både Bernhardt och Woods kom ju till bra skottlägen.
Sedan hade Näsen en i stolpen under perioden.
Det är ingen bra hockeymatch men vi kan vara nöjd att vi leder. Men måste upp i andra och tredje och sluta spela fast oss i mittzon. Många gånger det tagit tvärstopp där. Sedan kan vi inte låta en match mot VH svänga såhär, vi ska kunna kväva deras spel bättre.
Jag tolkar det som situatuonsrummet såg att det var mål och signalerade. Ingen idé att fortsätta spela för gör VH mål så kommer det ändå tas bort och tiden rullas tillbaka.
Halloran har det inte lätt nu, fint avslut i slottet efter en snygg kombination, men pucken vill inte in för honom.
Med lööke logik skulle han haft 2p idag, först när han friställde en back i bra skottläge och nu hans skott.