Robin Ztorken L: Har en känsla av att Hinken inte la ned nämnvärt mycket tid på scouting utan köpte allt som fanns på marknaden. Resultatet av det ser vi nu
Confusius: Den enda jag ser är Bernhard, resten har en del att funderan över. Dansken är helt ok också men retar ihäl mig på våra fyra nyförvärv, som kostat mycket penger och är odugliga. Hinkens sämsta jobb hitills
KRB: Här sitter vi Modoiter, serieledare och säsongens stora favoriter, självklara vinnare av Shl platsen senare i vår. Nu slåss vi med näbbar och klor för att ta poäng av vita hästen och undvika det största tappet i modern tid.
Kan inte du lista upp dom spelare i MoDo du faktiskt GILLAR? Jag är helt seriös nu, jag är oerhört nyfiken på vilka spelare i MoDo du faktiskt tycker duger i ett Allsvenskt lag med SHL-ambitioner?
Dundee: Det är två bottenlag som spelar, kan inte förvänta sig mer. Hästen avgjör med två sekunder kvar i tredje. Hur kan ett modo sjunka så djävla djupt??? Från topp till bottenlag man undrar 🤡
{9108}: Förhoppningsvis är det bara en lårkaka men såg inte riktigt situationen. Vi har absolut inte råd att tappa en till center och speciellt inte EJK.
{9233}: tycker den där sekvensen efter var ganska talande. Bernie missar en puck wfter haft den på klubban. Passar Näsén som tappar mottagningen. Sveningsson kommer och ska lägga ut pucken men spelar fast sig på liggande hästenspelare. Inget är 100%