Försöker du få ner våra humör också? Bara för att ditt lag är stabilt jättekasst och ligger extremsist i tabellen ska väl inte vi behöva vältra oss i självömkan? ;P
Tänk på Friscos placering i Poängjakten, så blir du lite gladare!
Nä, nu duger det inte att sitta och vältra oss i självömkan längre, här gäller det att vara lite kreativ: Om vi slår ihop Brynäs och MoDos poäng, så får vi 7+13 = 20 poäng, och genast är vi på femte plats, tätt efter Färjestad.
Jaha, dags för anstormning av vår stolta journalistkår på modohockey.se, då. Intressant att någon Lehtinen aldrig startade matchen enligt swehockeys online. Avklarad kråka där?
För övrigt är väl fönstret för artistkontrakt att betrakta som öppet nu, med tanke på slutspelets datum, intressanta dagar kommer.
Björn VII: Ja... sportradion är väl inte helt kända för att ha de bästa kommentatorerna... speciellt inte kommentatorn idag... han verkar inte kunna titta och prata samtidigt... det tar ett tag innan informationen kommer fram.....
Prickade han Rådbjer? han har ju inte prickat målet än iår....
scim: Naturligtvis=)))) Man är ju mattegeni. Däremot är jag inte nöjd med resultatet........ Skickar en länk till en favoritbild......... www.lbgk.mineline.se/frisco/hirsch.jpg
Kärran: Ja... det skall han inte vara nöjd med.... lät dock på radion som om Rådbjer var väldigt snabb på att döma dessa minuter.... men man ska ju inte tjöta....
Kommer antagligen Faust få en hel del speltid... fast Sundin är ju att lita på....
Björn VII: Statistik-nestorn..HAHAHAHA Matchen mot Leksand: 47.24 2 min MODO 12. ALMTORP, Jonas HI-ST 47.44 2 min MODO 16. MILO, Dusan HOOK 49.42 10 min Stars 73. LÖFSTRÖM, Per UN-SP
Skönt att statistik-nestorn håller reda på mig. ;-) Idag verkar de inte ens behöva vara vilda för att klara av detta, låter mer som hjärnkraft och ett välplacerat, anpassat hjärta.
Två foppatour-bussar? Hoppet lever, men risken finns ju att vi har alldeles för få medgångare.
Björn VII: Jag har för mig att Modo klarade av ett 3-5 spel i Kempis en av matcherna. Wilde var VILD i just det dubbelboxplayet...... Budet på Milos nuvarande tröja höjdes från 1:50 på modohockey.se till 1:75=)
Joho. Efteråt kanske det inte är lika kul??