modo_foppa: Jag blir mer och mer säker på att vi inte klarar av det ju närmarre slutsignalen vi kommer. Radion gör att jag invaggas i en falsk osäkerhet.
Paddan: Så då ska man visst visa ut ytterliggare en moding. Radiopratarna är oftast att utvisningarna är tveksamma. Jag tolkar det som att modo åkt ut varje gång det varit en tveksamhet.
NuMo: 9-3 i skott till HV efter första, 18-5 i andra, totalt 27-8 efter två perioder...
Oavsett vad som händer i tredje så kan man ju lugnt säga att det är Krizan som håller liv i matchen. Utespelarna borde få träna från midnatt till klockan 3 som straff, i praktiken är det ju spel mot ett mål, pinsamt!
Paddan: I första tycker jag ändå att det lät ganska bra, helhtsmässigt sett sätt. Men i andra lät det inte alls bra. Inför tredje blir det tufft om HV gör ett mål. Antagligen har vi förlorat då.
Lumber Jack: Nog sköter han sig bra, bara det att jag tycker att det låter som att han har vadd runt mikrofonen när han pratar. Eller så är det vadden i mitt huvud som har den effekten.