spud: Nu killar orkar jag inte DRIVA med er något mer ..jag har haft det roligt men allt har en gräns .
Tack för allt och kämpa på !
Nybbe: Jag har ett problem av en konstig art. Vet inte riktigt hur man uttrycker sig skriftligt. Har riktiga problem med kommatecken och när man ska sätta in dom de eller dem? Sen vet jag inte riktigt om man ska trycka space före eller efter en punkt.
Kan du hjälpa?
McFire: Gör han 1 poäng per match och är +26 efter 49 spelade matcher så:
A: Har vi råd med det
B: Är det värt det
C: Vill jag det
Rätt svar är: Alla tre.
Nybbe:
Seså, isäng med dig nu och ge tillbaka pappas whiskey!
Wayne Gresky:
Gjorde Unger verkligen en favorit i repris?
När Harald Lückner kom till intervjumikrofonen inför tredje perioden var han mäkta förgrymmad. På frågan vad som hände mellan Jämtin och Figren svarade han:
– Äh, det var inget speciellt.
När Canal plus kommentator Åke Unger stannade kvar vid ämnet röt Lückner:
– Vill du prata hockey eller skit? Det var inga problem alls.
– Vi gjorde en riktigt bra andra period, men blev väldigt hårt straffade. Vi spelade mot en vägg och de hade två målchanser och gjorde två mål.
Wayne Gresky:
Jag sticker ut hakan och säger att Färjestad försvarar guldet. Frölunda känns dock som ett givet finallag. Sedan tror jag att Brynäs blir slutspelets flopp.
Efter en kväll där vi återigen är uppe på slutspelsplats så kan man stå ut med att frugan vill titta på Melodifestivalen.
Men härregöööd vad jobbigt det är att lyssna på Sönnsvallsbruden och Sveriges mest bajsnödiga dialekt!
Modoante: Intressanta fakta är dock att vi vunnit 4 av 5 matcher mot HV. idag med 5-1
HV mot Frölunda... HV har vunnit 4 av 5 matcher mot Frölunda.
http://estat.hockeyligan.se/c/LTGameList.aspx?TId=46&LId=248&TeamIds=38*&GameType=0
Så egentligen borde vi vinna över Frölunda nästa match? :D
Modoante:
Haha, alltså matchen mellan Djurgården och LHC. Vilken nagelbitare.
Modoante:
Frölunda är en given förlust, det har jag redan räknat med.
Hahl Bundy:
Timrå har ju gett MoDo enorm hjälp på slutet. Jag tror ni kan sno poäng av AIK också.