poffa: va f#n..det här måste jag bara svara på.. SM-final..Äääh...låter väl liiite för mycket.. näää..jag menar SCA cup finalen...och det sista du skrev såg jag inte..;0)
nikki88: ok..detta är mitt sista inlägg härinne idag... näpp...TIMRÅ IK kommer inte att åka ut..
poffa... nämnaren är klasskompisar...men mike66 fru har inte förstått det hela med ishockey... det är likadant med min..det suckas o svärs varje gång det är en match..och med tanke på att det 50 omgångar så får man stå ut med mycket..;0)
nää gott folk..nu ska gud vara trevlig med sin äkta hälft så ni får ha det bra...
Skall ni hålla på sådär kommer ni säkert att kunna komma er upp i listan. Men ni får nog hålla på ett tag för att få fatt på knas. Hon är liksom i en klass för sig.
mike66 lär inte ha några problem att hitta knas. mike66:s fru är ju en gemensam nämnare i den ekvationen vad jag vet.
poffa: det är period vila i kattlådan.. och mike66 är på sin sjunde bärs...och han hälsar alla (även knas) att MODO har börjat att öka tempot..men att katterna har hängt med ganska bra så här långt...
poffa: Det är uppenbarligen något fel på min online rapportering. Står 2-0 även om jag uppdaterar och går in på sidan igen... Eller kan det vara så att du har direkt kontakt med nån i hallen?
En checkingline som är värdig de bästa lagen. Lehtinen och Janne står för det lite softa liret och Peter, Mattias och wilden kör över motståndarna. Boomboom, swap-swap...
NEEEEJ!!! 2-0 till katterna. Kom igen nu för faan.
Har också trott det men jag har suttit på en AMD XP 1900+ med 512 MB DDRam och en fast uppkoppling på 10 Mbit och det är fortfarande så. Det måste vara någonstans i HS databas som det inte riktigt hänger med.
Jag har i alla fall skickat ett mail till Marcus så får vi se vad han säger.
Enligt folk på plats i hallen så är Viklund precis som jag trodde Wilde som man gett fel namn.
Lewerström utvisad efter 37 sekunder.
wewillwintoday:
Persson är en stor och stark spelare som grovjobbar men sällan syns. Lite av en Janne Öberg då han spelat både back och forward. Han är dock forward (center) från grunden.
Tittade just på laguppställningarna på swehockey.se:
Backen Tobias Viklund vet jag inte vem det är. Kan det vara så att det egentligen är wilden som fått fel namn? Wilde är nämligen inte uppsatt i övrigt.
Startuppställningen ser ut som följer:
11. PETTERSSON, Tommy 33. ÖHMAN, Stefan 10. SÖDERBERG, Anders 4th Line 7. DAMGAARD, Jesper
va f#n..det här måste jag bara svara på..
SM-final..Äääh...låter väl liiite för mycket..
näää..jag menar SCA cup finalen...och det
sista du skrev såg jag inte..;0)