Wewillwintoday: Jaha, så har man då förstört en match genom att vara inloggad under pågående match. Ska försöka att låta bli detta i fortsättningen så kanske vi börjar vinna.
Ny taktik det här av modo att försöka förlora så många matcher de kan på försäsongen... Seriöst.. men nu kräver man nästan skärpning. Sundsvall är väl inget dåligt gäng, men nog fanken ska vi slå dem!!
Inte för mig. Tänk på att gubben börjar bli gammal och ögonen inte är vad de har varit. Eftersom jag sitter vid datorn ungefär tio timmar per dygn så kan det vara viktigt.
Jag också, men skärmen börjar bli irriterad vid mer än 1600x1200. Den vill liksom inte köra på mer än 60 Hz över den upplösningen och flimmerfri bild är att föredra.
Okej, jag erkänner. Det var bara 16 stycken men det var trots allt Carlsberg Hof så vi snackar drygt 4%.
För övrigt kan jag meddela att den siffran (4%) är ungefär så mycket bajspartiklar som en fis innehåller. Allt enligt en forskning utförd av forskare vid ett universitet i USA.
wewillwintoday:
3-3 och vi hade fel båda två. men det var en back i alla fall. Lehtinen på pass av Wennerberg och Janne Öberg.
Öhman utvisad, då tycker jag MODO passar på att göra ytterligare ett mål i numerärt underläge. Warg kanske kan vifta med sitt trollspö (hockeyklubban för alla som har livlig fantasi).
poffa: Jo, jag har ett par kompisar som säger exakt detsamma. Personligen kan jag dricka väldigt mycket utan att bli så dålig dagen efter, men jag är ju ung precis som du säger :)
Nu är jag riktigt trött, och det är ingenting på TV heller...