Läget i lagen: Timrå: Landslagsmannen Niklas Nordgren är magsjuk, liksom Christian Söderström och det är därför frågetecken för dem båda. Mikael Lind är borta sedan tre veckor på grund av ljumskskada. Modo: Kim Staal, ljumskskadad, Peter Öberg, axelskadad och Mattias Karlin är knäskadad och de spelar inte. Dessutom är Tobias Enström, Joakim Lindström och Jonas Almtorp på JVM i Kanada. Vem som vaktar målet avgörs under matchdagen. Sundsvallsbekantingen Fredrik Warg spelar från start om han får klartecken från disciplinnämnden.
Wewillwintoday: >>>Riksmans onödiga utvisning bör straffas..
Nej du det bör den inte. Däremot är dte br att Hirsch får stå eftersom han är en bättre målvakt än Riksman. Men varför straffa Riksman för en tvåminutare på en filmande Ove Molin? Vad gjorde Molin där överhuvudtaget 1 minut efter avblåsning?
Jaha. Är det så det fungerar? Då slänger jag också in några citat:
"Människonaturen är ofta böjd att använda förstoringsglas till att se andras fel i stället för att använda spegel till att kunna upptäcka sina egna." /Lucius A. Seneca
"Manlighet är en sorts medfödd defekt." /Lasse Eriksson
Och en gåta (vilket ord förklarar följande): "Det som sitter längst fram på ett djur som hoar. Och en drink." /N'Rickard
Ojdå, NuMo, det var visst ny omgång! Är det fortfarande poängjakten på modohockey.se som är mest prestigefylld? Och håller isf scim fortfarande med om det? (Jag och mike66 vet ju sanningen, men jag antar att ni inte klarar av att höra den...)
Jag har kommit på någon som sänker medelåldern i vår GB ganska bra: Nikki. Förstår inte hur jag kunde glömma bort honom (kanske för att han sällan skriver?)... ;)
The Big Red Machine??? Det borde vara mannen på bilden.
MoDo Hockey, Örnsköldsvik - Det enda laget som borde kunna ha en örn som klubbnamn/klubbmärke. Men vissa kanske ser upp så mycket till storebror att de vill vara som de?
Jag tycker att Bunnyn som kan skymtas i bakgrunden ser väldigt förväntansfull ut. Eller så snackar han bara om den trevliga kvällen han hade med mig när han var in till Sundsvall.
NuMountain: Har funderat sen igår vad Westerlind egentligen säger på denna bilden. Skryter han mellan pekfingrarna hur stor fisk han fått upp eller är det mellan tummen och pekfingret han talar om nån annan storlek?
[B I L D M E D F Ö L J E R U T A N E X T R A K O S T N A D ]
Läget i lagen:
Timrå: Landslagsmannen Niklas Nordgren är magsjuk, liksom Christian Söderström och det är därför frågetecken för dem båda. Mikael Lind är borta sedan tre veckor på grund av ljumskskada.
Modo: Kim Staal, ljumskskadad, Peter Öberg, axelskadad och Mattias Karlin är knäskadad och de spelar inte. Dessutom är Tobias Enström, Joakim Lindström och Jonas Almtorp på JVM i Kanada. Vem som vaktar målet avgörs under matchdagen. Sundsvallsbekantingen Fredrik Warg spelar från start om han får klartecken från disciplinnämnden.