Björn VII: inte klart än! kolla tabellen de e en match kvar om östersund vinner o husum förlorar vinner östersund på bättre mål skilnad. (14-2 mot husom blandannat) :)))
Det konstiga är att Jocke så sällan vill vara bäst. Förra året var han dock bäst på att ta utvisningar. Ett snitt på knappt 10 minuter per match under 8 matcher i rad säger en hel del om hur mycket han då brydde sig om laget. Varför gör han så då han har talangen att blomma ut till en kanonspelare?
Wilde slå en passning rätt ut i intet? Knappast, hans passningar sitter alltid på bladet, kommer alltid till den spelare som har fart och det skapas alltid chanser då han är inne och då pratat jag om de indianare han slår.
Han som skulle bli Årets Rookie enligt Brithén. Morsning!
Våldsamt snygga tröjor för gurkorna, tråkigt att de äldre släktingarna från staden aldrig uppvisade några talanger på det området när de fick chansen i Elitserien. Lite grann som Skellefteå, faktiskt (om man tar i åtanke att jag började se på hockey i mitten av 80-talet, alltså).
Björn VII: Jag ska tala om det för ägarinnan så får vi se vad som händer. Det finns ju bilder från förra Malmömatchen i alla fall. Jag kan bjuda på tre bilder från Kempis och dagens match.
Apropå bilder: blir det några alster från de senaste månadernas hockeyspelande i nolaskogs på den där sidan med ståplats-manifest? Eller har sidan ifråga, utan mitt vetande, gått och förvandlat sig till en betalsajt?
Jag skulle bara vilja utbringa en skål och säga till HS-skribenter av alla de slag: Ni är självklart välkomma till Ångermanlands största glädjetåg i hockeyväg, man behöver inte ens hålla på ÖSK eller köpa örhängen.
När Jens Öhman gjorde 1-6 målet för ÖSK mot Skellefteå hade ÖSK inte gjort mål på 154 minuter och 50 sekunder. Under de 154.50 hade de 0-20 i målskillnad. Man undrar om det firas i Hockeybiten i afton?
Allihop: Klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp) Klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp) Du kan också glädja andra som på denna jorden vandra - klappa händerna när du är riktigt glad (klapp klapp)
Jag tror inte att det är en spelare - de brukar ha hjälm. Verkar istället som två långväga supportrar som funderar på hocken som körde. Just här står de och försöker klura ut var bilen är. Han till höger misstänker att det var en kvinna som körde, den andre vägrar att svara.
Bifogar en bild som antagligen varit inspirationskällan till namnet på en av personerna. Den ene kommer därifrån bilden är tagen - det gör den andre också.
Vem som står i dörren är däremot ett mysterium - Är det kanske Björn?
knaskamilla: Ett var ett friläge där han hade en liten VIK:are hängande på ryggen över hela planen. J L är överlägset bäst på planen i junismatcherna om han vill vara det.
Nej, det har inte något med de tomma inläggen att göra. Det var bara det att jag inte hade tänkt på hur bra det fungerar utan moderator och regler på modohockey.se, förrän du påminde mig.
knaskamilla: 3-1 till MoDo mot VIK när det återstod ca en halv minut av matchen. Då gick jag till bussen.
Sen kan man undra varför du säger saker och tar tillbaka dessa Är dte ungefär av samma anldedning du skriver tomma inlägg? Alltså först handling sen tanke?
Oväntat!