Wewillwintoday: Gör det. På ÖA:s rapportering brukar det vara tyst i en kvart, sen kommenterar man plötsligt en icing. Jag vägrar tro på att det händer så lite. Det skulle vara bra att få en känsla över hur spelövertag och chanser fördelar sig osv.
MartinSedin: Ledsen, men något gör att jag inte kan lyssna på webradion från hockeyligan. (All annan webradio fungerar.) Har inte kunnat lyssna på hela säsongen. Kommer helt enkelt inte in på sidan.
Vi ber om ursäkt om ljudet är dåligt under kvällens radiosändning. Vi har fått en hel del inlägg som säger det om ljudet. Någon här som lyssnar på matchen? I såna fall hur är ljudet? Vi är inga ljudtekniker men vi ska jobba på att lösa problemet.
NuMountain: 1-1 19:53. Det är väl i stort sett bara Modo som inte förstår att offra allt när det är några sekunder kvar. Vila, vila, vila, saft och bullar. Faan vad bitter jag blir.
Undrar om ÖA hämtar sina rapporter från Riksradion idag. Inte en enda rapport trots att klockan är snart tjugo över. 1-0 Modo nu i alla fall. Wennerberg.
Ja, visst är hon. Hmm, vilken effekt brynäströjan har på hockeyälskare: Ser du hur hon till höger ser lite rädd och försiktig ut, medan knas utstrålar kraft och styrka - ser nästan ut som Kamilla ska spricka av stolthet.
4th Line 32. WILDE, Martin 22. LINDSTRÖM, Joakim 29. GREEN, Morten 17. WARG, Fredrik
-------------
Positivt och se att Enström tillbaka med Hedin som förstebackpar. Enström blev för övrigt utsedd till en av de tre bästa svenska spelarna i J-VM(även Jocke Lindström). Hedlund går in igen istället för Wilde. Vi behöver kanske inte samma tyngd som mot SSK.
Pirro Alexandersson kommer att få sin gamla klubb skjuta MoDO i sank!! Inte roligt att Modo har det tabelläget de har, jag hade hellre sett malmö där eller SSK men nu är det som det är och det kan ju ingen ändra på för tabellen ljuger sällan!!!
Jag hoppas på 3 p för mitt Kära leksand opch att vårat slutspelsläga förbättras i och med 3 p ikväll!!
Lumber Jack: Näslunds första mål inatt var oerhört läckert. Snacka om speed på skridskorna. Sedan har han ju en bössa som de flesta i världen bara kan drömma om att komma i närheten av.
Det vore väl tusan om inte killen gör 50 mål i år. "Bara" 20 st kvar nu.
MartinSedin: Det har du rätt i. Det är naturligtvis det viktigaste. Jag gissar att Öhman spelar i MoDo (Jag gissar (hoppas) även att Hammarby vinner över Molde i Nackas Minnes Final om en liten stund).
Frisco: Huvudsaken är att Kiruna och Vallentuna är efter när serien är färdigspelad. Detta skulle innebära att öSk stannar i Allsvenskan och det goda sammarbetet med MODO o ÖSk kan fortsätta.
Till sist en fråga..I vilken klubb spelar Jens Öhman den 1/2?
Frisco: Tung förlust för ÖSK. Lelle stack ut hakan i ÖA idag och sa att målet var en topp fyra placering. Vilka lag ska ÖSK ha bakom sig för att klara av detta? Kiruna och Vallentuna är två lag men vilka flera?
Jo jag också. Det här låter inte bra. Bra kontring av Damgaard alldeles nyss dock...
Högardh har hittills i första perioden missat öppet mål för övrigt.