M Horava: ..med tanke på att vår bäste spelare är borta och att vi har en topp 4 back skadad. Sjukt nyfiken på hur Karlin bygger laget med alla friska..
{5647}: Skellefteå blev ju först bra då de tog in Antos och Werner som MoDo nog slarvade bort där och då. Jämför nästan mer AP med Westfält i FBK. Han började urstarkt men ser ut att ha tappat produktionen lite.
{10015}: Lite ovidkommande för matchen, men jag tänkte i mitt stilla sinne innan säsongen att "undrar vem som fick den bästa killen med Skellefteå-anknytning". AP eller Mustonen... Känns som vi drog det långa strået där.
Blake: Skoj att KIK-MoDo är huvudnumret ikväll på C More, alltid roligare men lite innehåll i paus också, inte bara en repris av gjorda mål i 15-16 min.
Där borde C More kunna fylla i med något bättre, typ intervjuer med spelare, reportage, bakom kulisserna osv. vi betalar trots allt rätt mycket för deras sändningar.
Supertrött: Spelade 9 kronor på 7 bortavinster idag. Blir drygt 100.000 netto om det slår in. Skänker hälften till MoDos ungdomsverksamhet och en årsförbrukning Paprikachips till Icing-Ove om det slår in. Win win för alla