Hahl Bundy: " Man klagar på er ibland men maken till värre supportrar än Brynäsarna har jag nog aldrig hört eller sett.
Helt otroligt. Man blir ju mållös"
Du har inte skärskådat er själva märker jag.
Haha, stor komik...
Wayne Gresky:
Tycker man kan likna Brynäsfansen med en sekt.
Frisco:
Är det bara jag som tycker att utvisningen på Pierre Johnsson är mycket märklig, vad åker han ut för, skulle ha förstått det om han åkt på en tia, kan någon förklara??
Hahl Bundy: Ja de har ju funnit på HS länge, men de har ju som hållit sig i sin hörna och man har varken besökt dem eller tvärtom.
Det var bättre förr, innan man bekantade sig.
Dock kan man ju se fram emot nästa säsong när de tappat alla juniorer och återgått till att vara en slagpåse.
Kan man inte få en funktion där man ignorerar ett helt lags supportrar?
Det är ju larvigt, hur fan kan alla ha så svårt att erkänna att de vann för att domaren gav bort segern?
Modoante:
Det där är faktiskt bland det värsta jag har sett. Helt otroligt.
yngwie:Om vi är enöga cykloper, må Brynäsare va utrustade med 2 emaljögon!
Maken till efterhandskonstruktioner som de kokar ihop nu, "alla andra har fel, endast BIF har rätt".
Redigerad kommentar
yngwie:
Ha ha Wikegård går hårt åt Brynäs gnäll.
"Larsson åker runt som en bortskämd snorunge och gnäller"
Rytter:
Exakt, tragiskt att en domare kan göra sån tabbe, det är fan inte ens en tabbe utan ren å skär jävulskap.
Modoante:
Nej dom gnäller aldrig. Tränaren var ju bara på väg ut på isen efter 2-1 målet.
Att Jonsson åker ut känns som en efterhandskonstruktion av domaren. Han kom på att han hade höjt armen och tagit en utvisning och därför isf varit tvungen att döma bort målet. Så han ändrar sig och tar ut Jonsson istället, kan fan inte se att han gjorde något som skulle gett en 2:a där.
Rytter:
Haha vilket skämt. Solklar utvisning, domaren höjer armen för Brynäsutvisning men då gör Brynäs mål och domaren dömer mål. Skandal.
yngwie:
Borde inte det där vara 2 minuter på Lavander precis innan målet? Han hugger ju för fan av klubban på backen precis innan målet.
Verkar inte gå så bra för MoDo, tydligen räcker inte Malkucsh och Fjompa till... Näe, tacka vet jag LOOB. ;)
Neeej, men utan skoja allt för mycket tror jag faktiskt Modo är inne på rätt spår, ni har ju tagit efter oss sa vad kan egentligen gå fel?
MODOJohan:
Varför skulle vi inte? Det där var nog bland det korkaste jag hört. Tur inte spelarna tänker som du.
yngwie: Som att vi skulle ha en chans mot Skellefteå även med Danielsson? Knappast... Tror mer på en rätt klar 4-1 i matcher till Saik.
Det är för en gångs skull trevligt att vara på "vinnarsidan" i tabellen och få se lite slutspelshockey. Ett fall framåt.
Huge: Vi får väl se om domarna klarar hålla den nivån de satt. Att det helt plötsligt är okej med armbågar i ansiktet ger spelrum för ofantligt mycket fula grejer i fortsättningen.
Huge:
Schremp tyckte jag visade en jävla grym vinnarmentalitet. Syns att han vill vinna guld med MoDo.
Huge: Så går det när man skummar. Åt helvete.
Tyvärr har ju kvalitén gästboken den sista tiden blivit något man bara orkar skumma, så inga svar just nu kan ju vara dåliga trots allt.