Smurfen: Någon som har info om detta ställe? Svängde in för att kolla läget härom veckan med det var oskottat och stängt. Körs det vägkrog på sommartider?
{9682}: Känns bra att vi aldrig förlorat en slutspelsmatch mot AIK(tror jag) från Elitseriens start. Nu börjar man sakteliga komma in i slutspelsmodo, mobilen stängs av, onödiga gäster ombedes ej knacka på, älgen börjar bli blå o snacksen ser knapriga ut. Slutspel är ett underbart vårtecken!
malkin: JanneG landar i Hockeyhuvudstaden 17:44. Står väl 3-0 just efter han fått vitlöksbrödet och ett glas vatten ;-) Nu jinxade jag. Skyll på Ove! Jag är rutinerad.
Tarasov: Inte riktigt, gillar inte att håna. Står det 1-1 blir det roligt att följa, spännande ska det vara. Men som jag ser det, så är det 70-30 i fördel till er.
JanneG: Som JFK sa, kan vara tufft med bord på flera populära ställen, men sånt jäkla tryck är det inte som mot Löven. Restauranger finns rätt tätt i centrum. Beror på vad ni är sugna på. Sök "restauranger Örnsköldsvik" i Google Maps så får du upp en lista.
{5647}: Eller, det är som stockholm när det en konsert på globen och man tvingas sitta trångt på den där greken efter att alla restauranger vid O'learys är fulla.
JanneG: Kan vara lite svårt att få plats om ni är sent ute. Jag skulle nog rekommendera att gå mot området "Arken", som ligger precis nedanför tågstationen.
Där finns bra sällen som "the chef", "strandkaj" och Saltmagasinet. Fortfarande ok är AllStar och Bishops Arms där.
Annars är det bara att gå vidare till centrum där det finns några ställen. Problemet är som sagt att det brukar kunna vara riktigt svårt att hitta en restaurang med plats inför hockeymatcher. Det är inte som Stockholm dirket.
TickledDonkey: Trist att första slutspelsmatchen alltid ska vara så svårsåld. Men en klar förbättring mot 3500 första matchen mot Kristianstad iaf. Sen låg vi väl på ca 5000-7000 resterande slutspel. Hoppas det blir så i år också.
{9682}: idag smäller det💪😁🥳 äntligen är slutspelet igång. Nu jäklar hoppas man på en grymt kul match😁 Visst måste vi få ihop fyra hela femmor idag va?😊 Gooo MoDo🥳🥳
Vi hade ett stort försprång vid nyåret.. Man blev nog rätt bekväm med hur många poäng vi hade ner till 2an och slog av på takten, plus att vi fick några nya röster i laget. Men när det började brinna om 1a platsen tog gruppen tag i det och gick rent sista 4 matcherna 👍
Nu är vi typ 30 h från första kvarten och jag tror det här laget kan gå riktigt jävla långt iår. Hinken har adderat skills och grit längs vägen 👍 Släpp pucken nuuu, är sjukt taggad för det som kommer.
Tror inte man vill bryta upp första och andra linan tills JD är tillbaka. Tycker själv Vela borde gå in med juniorerna första matchen och matchas lite försiktigare (Bara en sista försiktighets åtgärd.) 3e linan hade ju faktiskt börja hitta varandra senaste matcherna.
hompa90: Vela tränade på kanten med AP och Södergran idag. Ohlsson, Jacobsson, Umegård/Styf i fjärde.
För övrigt så har Hinken klargjort att Norén, Styf, Umegård och Jacobsson är med herrlaget nu när J20 säkrat sin plats. Hyllar speciellt Theo för att han helt prestigelöst har gått ner och hjälpt juniorerna trots att han har haft en given plats i herrlaget.
{9682}: För er som kanske missat detta grymma erbjudande så tänkte jag slänga upp det här. Via Coop kan man köpa hockeybiljetter till halva priset där jag förmodar Coop går in och täcker mellanskillnaden.
Det enda som krävs är ett medlemskap hos Coop, därefter trycka på sitt lag så kommer man vidare till biljetterna.