Padrone78: Jösses. Niederbach glider hem vid målet, men samtidigt så är Sveningsson bra placerad framför mål. Synd bara att han inte överhuvudtaget funderar på att markera Sandberg. Snacka om makalöst dålig markering.
Jag tycker att Sveningsson blir bättre när han som nu inser att han inte är stjärnan i kedjan. Han år mycket bättre på att spela pucken när han är med Aagaard eller Halloran.
19MoDo21: Aik klart hetare än Modo. Aik går in med två spelare på mål och vill kämpa in pucken. Modo vill helst sätta långskott för slippa ta fighten framför motståndarnas mål. När Modo har fattat att man måste gå in helhjärtat så kommer vi vinna. Om inte…
Padrone78: nej hjälp med det här spelet blir det inget långvarigt slutspel. då kan det bli respass redan i kvarten. varför kan de inte gå in och spela som mot BIK Karlskoga i sista matchen?
Bad_Brett: ja om man säger såhär, vi har en del ledande spelare som nog skulle behöva se sig i spegeln o fråga: har jag tagit i allt jag kan. Kan jag ta i mer o har jag vart bland de sämre i laget en längre tid?
jonsson: spelar ingen roll om det är tur. Modo och inte aik är orsaken till målet oavsett. Vi har inte haft ett riktigt spel sedan mitten på December. Vi ska va glada att det är oavgjort.
Hur i hvete ska vi få spelarna att ta i och dra åt samma håll i slutspelet när de inte lyckats på 3månader.
snowden: Det är verkligen slarvigt och vi är helt i osynk. Ser nog ut att vara över ribban så vi kanske klarar oss. Hur man man missa markeringen mitt framför mål?
{10015}: Näsén behöver onekligen petas om det fortsätter såhär. Men som vanligt kommer det inte hända med motiveringen "men han är ju så bra i offensiv zon"...
Jag tycker att Sveningsson blir bättre när han som nu inser att han inte är stjärnan i kedjan. Han år mycket bättre på att spela pucken när han är med Aagaard eller Halloran.