{5647}: Jo pp är uselt, det är endast tur o slumpmål vi gjort. När AIK spelar pp är pucken i vår zon hela tiden, vi fladdrar omkring hela banan utan kontroll och lyckas inte skapa press mot målet, vårt pp är under all kritik. Där måste vi ha pucken i offensiv zon o trötta ut dom. Halliran bjöd på två frilägen..
Dansken 29: Fifan, dom slagskottar från röd såfort berna/näsén är på isen, sedan kraschar Schilkey, pooley och grabbarna nätet på returer från Guden. Niederbach ligger dom på såfort han har pucken för garanterad puckvinst. Woods/Aagaard fasthållna och drar på sig 2or via efterslängar på Rahimi.
Trilske: Jag kan redogöra vad felet var, AIK's tränare Blomqvist gick till seket, bad dom skylla på teknikstrul så dom ska dra ut på det i 10 minuter för att AIK spelarna var lite trötta och behövde lite extra vila!
Jag blir tamigfan skogstokig på Bernhardt!!! Varför ska han tänka tre gånger om vart han ska lägga passet??! Håller ju på att sätta oss i skiten igen.. Segare mänkiska får man leta efter.. och va i h…..e är det för poweplay?!! Sniglar på plan! Kom igen nu! Domarna håller ju div 2 klass! Usch..
Ursäkta att jag är bitter även om vi leder men fan sätt lite fart!!
Migil: Vad gör Bernhardt sista sekunderna. Spelar fast sig fast han har väldigt gott om tid att lägga ut pucken eller hitta en medspelare. Man blir tokig..