{5647}: Näsen behöver vila. Han ser skärrad ut. Jag skiter i hans offensiva uppsida nu. Pallar inte ens se BP, är här inne istället men hör att Gynge är nära igen.
Snart dags att bygga om laget, gärna med stora tunga backar som vågar stå upp i ett slutspel (Ingman-typen).
Skickar gärna iväg Bernhardt till Timrå. De får gärna ta Näsen när de väl är på gång. Sedan hoppas jag att vi värvar långa/stora spelare a la Pooley / Dickinson. Woods med sina 152cm är på tok för lätt att plocka bort
Eftersom detta kaos började efter jul. Någon som vet om det var en julfest som spårade ur, och någon slog någon på käften eller va och viftade med fel kroppsdelar hos fel kvinna?
Kan inte vara så mycket annat som förstör något fungerande så jävla mycket.
Confusius: Näsen har blivit pappa. Han måste tänka på att det finns mer i livet än bara hockey. Han spelar ju som att han vore livrädd. Rädd för närkontakt och skjuter bara iväg pucken så fort han kan.
MoDo fortsätter med halvdana soloräder och mediokra försvarsinsatser. Trots att man indikerar att alla ger allt och att man snarare är förbannade och revanschsugna än mätta och avtrubbade.
snowden: Näsén spelade fast killen den här gången också. Nästan en ny målchans på hans konto. Han måste sluta spela med världens minsta marginaler när han inte har stäm
Alltså kan någon förklara för mig varför Näsen och Bernhardt fortfarande spelar i samma backkedja? Är väl många som sagt att det är analytiker till tränarstaben men hur jävla bra offensivstatistik måste de inte ha för att rättfärdiga dessa jävla baklängesmål i vareviga jävla match
Zource: Jag gråter. Näsen är så sinnessjukt dålig. Förra året förlorade för att Karlin aldrig bänkade firma Hasa och Ingman. Detta år faller vi helt på Näsen.
Sigge: Hade mer känts som ett tecken på rejäl desperation. Han har inte gjort någon träning med laget än? Modo måste kunna städa av tabelltian utan honom.
jonsson: Vilken eufori man hade känt om Big Dick gjort comeback idag. Vi behöver ett tungt centerlok som leder laget. EJK är för tanig och vek för att breda väg åt Riley tex.
Pallar inte ens se BP, är här inne istället men hör att Gynge är nära igen.