Gusse: – Det tog 90 sekunder så var sittplats slut, men det finns fortfarande ett fåtal ståplatser kvar, säger Patrik Svedlund som är biljettansvarig hos Timrå IK.
faan vi måste ha en störra Arena!
ps:19:00 tisdag kväll då jävlar ska Modo få det jobbigt både på isen å på läktarna...lycka till.
hellge: När det är gula gubbar på Ticnet för ett evenemang (se länk), så brukar det innebära att det är mindre än 10% av biljetterna kvar på den aktuella arenan. Alltså minst 6 840 sålda/upptagna till torsdagsmatchen.
shinzawai: De kanske skyfflade ut lite o-uthämtade seriekortsbiljetter? Hur som helst hoppas jag att Paddans spådom om lite drygt 4 000 kommer på skam. :-)
shinzawai: Timrå hade så. Antagligen för att få garanterat utsålt.. Brukar finnas en viss tendens som gör att folk bokar, och inte hämtar ut biljetterna. Och när det sedan står att det är fullbokat, då stannar folk hemma och tittar på tvn. Fast att det egentligen finns biljetter. Jag, har bokat en hel del uppe i Swedbank på måndag. Men dessa släpper jag på ikväll, de biljetter jag inte ska ha. Det är tyvärr inte alla som gör det, och det
Strindlund: Eller så var de fulla och inte kom ihåg att de har vip eller säsongskort och bokat den vägen. Skulle bli ruskigt besviken om det inte var slutsålt. Men skulle tro att man inte ens behöver vara orolig för något sådant.
Strindlund: Kanske det, men kunde man bara boka biljetter? Jag hade för mig att man var tvungen att betala på dirren, men det kanske bara var Timrå som körde med den grejjen?
shinzawai: Jag får en känsla av att många har bokat många alternativ, för att sedan kunna välja i lugn och ro. Och höra sig för, vad vänner och bekanta fått tag i.
Mats Edström: Det är sträckan mellan Härnösand och Sundsvall som är tuff att fixa. Man borde ju egentligen tjata på lokaltrafiken att lägga in några extra turer mellan sundsvall och övik under kvartfinalerna.
Mats Edström: Egentligen vill jag inte beblanda mig med en typ som dig, men du ser mänsklig ut på supportermatcherna.. Så, på måndag, är jag sugen att åka med, om det blir platser över någonstans. Sittplatsbiljetter har jag 3 i rad, samt 2 i rad, om någon behöver plats i Swedbank.
Nu har jag bokat, utan att höra mig för med min chaufför, så risken finns att hon jobbar då. Men som sagt, jag är inte främmande för att beblanda mig med folk som dig.. Detta förutsätter, att det inte löser sig på något annat sätt. Men, ändå.
Alfred Awful: Och jag lyckades korpa åt mej samma sektion, samma rad och plats 8 på måndag...då är det bara transportfrågan kvar att lösa men kommer tid, kommer råd.
Dessutom lyckades mina knubbiga fingrar dubbelboka, så nu har jag även en biljett på sektion 418, rad 5, plats 2 på måndag. Någon som är spekulant?
shinzawai: Jag såg det,, finns bara stå kvar i morgon i timrå, sittplats tog slut på några minuter.. tips för dom som försöker fixa bilj till på lördag ;-)