malmoredhawks.com online skrev: "Konståkning i paus, MODO på väg in. Gör de då som andra lag, bara åker rakt in? Nej. De stannade och applåderade fint åt tjejen som åkte i cirklar och gjorde piruetter. Snyggt, MODO."
hellge: i webbradion? Jag antar samma musik som i övriga arenor. Vi har sex olika musikslingor som vi kör i pausen, så vitt som jag vet så är det samma slingor i alla arenor.
Haha! Jag hörde nyss en ur publiken i bakgrunden i radion. Orden publikmänniskan, en herre med skånsk dialekt, är bevingade och riktades till några som reste sig upp, uppenbarligen:
Det är ovanligt förvirrande idag. Malmökommentatorn har pratar rikssvenska. Bara det tycker jag är diskriminerande va?
Sen tyckte jag nyss att malmö gjorde en "lyrig" lyftning mot mål, sen gick en Modospelare som hette Steen, Hela vägen. Svart, svart, svartvade.....Adam andersson.
Eller vad det nu var, det var, att han sa.
Nu skulle det vara Öhh? Bra om Malmö fick göra ett mål innan pause.
NuMo: Allihopa, från lundensiska till göingebygds-.
För övrigt var det 3 biljetter sålda via MoDo Syd till bortaklacken idag, det är 247 färre än vad det stod på den sektionen under den fjärde semifinalen 1999.
Nu har vi ett jätteläge att göra fyra-0