Wewillwintoday: Sure, Fotbollskväll, där Wernersson i de 30 första pgmen tjatade om hur S-svall skulle bli tvärsist, o man visa 1 mål av 3 från IP, men hur VÄÄÄÄÄldigt intressanta möten det var Stora,Lilla o Pytte-Ullevi!!! Till sist insåg även ICA-Wernersson att GIF kanske hade en o annan kvalitet (Lunkan o Å kom med i Blågult B!)
Zigge: Svt är en kanal som finansieras med licenspenmgar, och det betyder att dom inte kan lägga alla pengar på hockey, för då finns det kanske inga pengar till annan idrott som: Bandy fotboll, motor, pingis, handboll m.m. Men hur många gånger när det inte är hockeykväll visar fyran från alla matcher då??? Kanske aldrig. Fyran visar alla matcher för att man har ett magasin på torsdagar som kallas hockeykväll, och inget annat...
willysson: inte behöver? Vaddå inte behöver? Vaffö 'behöver' 4:an då? Men visst kan jag instämma i att tex SVT inte haft reklam-avbrott, de har Albert som lätt swamlar bort 4 minuter.
Zigge: Jämför fotbollskväll i SVT och hockeykväll på tv4. Det är sån klasskillnad. Precis allt är bättre i SVT när det gäller sport.. journalisterna och reportagen etc...
Jag har en dröm att SVT gör hockeykväll, en timmes långa avsnitt. Det skulle vara så bra för hockeyn...
Frisco: Hast Du mir gesehen!! Han är alltså van. Men lite väl TIK-inspirerad (el transpirerad) dräkt,va? Var är Din danske vän ikväll? Åkte han norrut över bron?
Zigge: Tänk till för f-n! Har dom ett hockeymagasin är det väl klart att dom sänder från alla matcher, det vi menar är att om svt hade haft samma magasin hade dom gjort det bättre.. klart att inte svt visar från alla matcher när man inte behöver, det kostar pengar...
Wewillwintoday: Många klasser bättre?? Därför de visar klipp från hela TVÅ (2!) matcher? 4:an har ju iaf från alla, även om det ibland går undan värre... (Knas: 3 pricks!)
Wewillwintoday: Är med på skålen, programmet är 30 minuter. Hur mycket reklam och jinglar är det på den tiden?? Man blir förbannad.. Tycker att Svt ska ha hockeykväll istället.. Den reporter jag retar mig mest på är den där Micael Fasth, glömmer aldrig när han är på den där jävla "grisläktaren" i finland. usch!!
Wewillwintoday oalla: Kung Hirsch!! Räddar puckar stående på HUVUDET!! Nån som fångat Kungen upp&ner?? Snart går vi om Luliå!! Ännu en Härlig 9-p-w går mot sitt slut!! (Vaere med hs, som skapar så många stvafell ?)
Wewillwintoday: Jävlas bara... Tycker att man ska lägga ner hockeykväll, tycker att tv4 är så j-vla dåliga på sport... Tycker att det är mest tröjor och dekaler med deras produktioner...
Vad? Is stadion?