Los Lobos: Hörde du inte att han först försökte hålla på sitt men under reprisen av händelserna sakta men säkert ändrade sig. Jag ska ge dig orden ordagrant senare. Matchen spelas naturligtvis in, inte kan jag ha missuppfattat det?
Dessutom var det straff när Wernblom kom fri, vilket tom. Mats Näslund håller med om. Skit! Frölunda fortsätter att fylla på jord i byxfickorna. Det här är skoj. Man har levt ett helt år, och som det ser ut just nu är det inte i onödan.
F-n att vi inte lyckades utnyttja 5min pp... Det hade suttit som ett dasslock med 3-1. Citerar Högardh i intervju efter 2:a. "Det var skit... Men nu är det bara in och kriga i 20min". Dessutom trivdes han med 12000 som skrek och klappa "inspirerande".
nikki88: Jag förstår att du inta följer matchen på ett tillfredställande sätt. Det tänkte jag inte på. Tyvärr så kommer jag inte kunna ge några vettiga inlägg. Jag bara skriver ur nervositeten när det erbjuds ett par sekunder. Det kommer att bli osammanhängande.
NuMountain: Jag besvarar mig själv. Hur i hela friden skall jag överleva andra perioden? Det här går inte, fast vi spelar så jäkla bra. Pirro är iskall.
Ojojoj! Det kan bli riktigt svårt om dom tänker köra med tur. Ojuste. Det var det inte sagt innan. Nu gäller det att köra samma taktik tillbaks, men vi tar det i sista sekunden i stället, så får dom ångra sig att dom började med sånt otyg.