ribba9: När jag tänker på det. Modo vinner troligtvis nästa match vilket innebär att man får en hemmamatch. Där viker Frölunda ner sig totalt och så blir det ett avgörande i en sjunde match. Då är ju trenden upp för modo och ner för Frölunda och med tanke på hur knappt och turaktigt Frölunda lyckas glida ur greppen nu så torde det bli en ganska klar defilering i sista matchen. Förstår inte varför jag har misströstat.
ribba9: Om jag säger att du är årets looser måste ja väll ha en anledning eller ska alla grubbla VARFÖR, fast i ditt fall så kanske det inte är så svårt att förstå.
PS. Någon som vet varför det är röda å blåa linjer på isen??
Vf chefen: Ja Ja åker de över atlanten nästa sesong eller stannar dom i götet en till?? Framtid, är man för bra så stryker man med å är man för kass så är man för kass. man ska helt enkelt ha en junior som inte är nått utavde typ hedlund hoppas aldrig genombrottet kommer så att han blir i MoDo i all framtid. (fast de hoppas man ju inte igentligen)
Roberth: Det här måste tas upp i Glashuset. Det här var inte bra. Fan vad jävla........HHHHHHHhhhhhhhhäääääää! Grattis! Skit! Fan vad fel. Nu får Anrell, Wennerstolpe sätta igång och posta sina artiklar som de skrev redan för en vecka sedan. Bläää!
Nåja, en seger här - en seger där. På västfronten intet nytt, i slutändan handlar det nog om att förlora i den minsta möjliga omfattningen istf att segra.
Björn VII: Vem var det som hoppade och sträckte upp näven efter pucken en halv milimeter för kort? Sen lämnar Hirsch stolpen för tidigt. En av de sju dödssynderna.
Det som är så störande aär att Modo är enda laget som kan SPÖA vf i Scandianium, och så måste vi möta just MOdo i kvarten, hade vi inte mött er så had Vi varit i semi nu.
Los Lobos: Hörde du inte att han först försökte hålla på sitt men under reprisen av händelserna sakta men säkert ändrade sig. Jag ska ge dig orden ordagrant senare. Matchen spelas naturligtvis in, inte kan jag ha missuppfattat det?
Dessutom var det straff när Wernblom kom fri, vilket tom. Mats Näslund håller med om. Skit! Frölunda fortsätter att fylla på jord i byxfickorna. Det här är skoj. Man har levt ett helt år, och som det ser ut just nu är det inte i onödan.
F-n att vi inte lyckades utnyttja 5min pp... Det hade suttit som ett dasslock med 3-1. Citerar Högardh i intervju efter 2:a. "Det var skit... Men nu är det bara in och kriga i 20min". Dessutom trivdes han med 12000 som skrek och klappa "inspirerande".
nikki88: Jag förstår att du inta följer matchen på ett tillfredställande sätt. Det tänkte jag inte på. Tyvärr så kommer jag inte kunna ge några vettiga inlägg. Jag bara skriver ur nervositeten när det erbjuds ett par sekunder. Det kommer att bli osammanhängande.
Nu när du säger det så! Är det klart vilka vi möter i semifinal föresten? Blir det Timrå eller någon av vinnarna i de två övriga kvartarna?