Jahapp, jag ville inte avslöja det innan matchen för att förstöra spänningen, men min mor fyllde år idag och hon önskade sig bara en sak (egentligen). Såklart att de inte kan förlora då...
Jahapp, 600000-800000 kr till i den MoDoitiska kassakistan har hr Öhman säkrat nu - kosta på honom några hundralappar till i månaden då, tycker jag.
Annars då: så har vi alltså 2 levande matchserier till tisdagen och the battle of Sollefteå kan alltså gå av stapeln som (om)planerat.
Roberth: jo selvfølgelig gør der det....Jan Jensen fra Esbjerg Pirates, og Michael Madsen fra Rungsted Cobras...de er slet ikke dårlige overhovedet, men Hirsch er en soleklar etter, toer og treer
Portello: Hirschan har ju räddat 29 skott så så dålig kan han ju inte vara :) Kan bara hoppas på ett tidigt Modo-mål och sen kontrar vi in 3-1 av bara farten...
Att det kunde vara psykiskt påfrestande att se hockey på TV visste jag, men detta är baske mig fysiskt påfrestande också. Hur trötta ska då inte spelarna vara? Fast de är väl iofs mer vältränade än mig...
Aah, man känner sig som ung på nytt. Nu hoppas jag att SVT fortsätter med fler uppbyggliga program om Priest, Saxon, Purple, Rainbow, Sabbath och givetvis AC/DC med Bon Scott.
Äh. Nu är det snart match igen. Vad spännande. Ska de låta oss få se en till hemmamatch den här säsongen, eller ska poffa behöva raka av sig Janne Öbergs slutspelsskägg redan ikväll?
Är optimistisk inför i morgon...Frölunda är ju bevisligen inte oslagbara och verkar inte så balanserade för tillfället, tror att Modo har ett gyllene läge att först och främst ta det här till en 6:e match i Ö-vik och sen kan vad som helst hända!
NuMountain: Jag håller med, vinst på söndag och det blir en hemmamatch till, vinst där och det blir en avgörande match där Frölunda har all press på sig för att inte drabbas av ett fiasko genom att åka ut redan i kvarten... så det är lugnt! :)
Och att Modo kan vinna avgörande matcher i Scandinavium har vi ju bevis på sedan tidigare... :)
Frisco: Juuust det... :) Fan va skönt det var på den tiden när folk gjorde helt oseriösa och oväntade saker som t ex en MoDoit som åker tåg till Boden för att se MIF med två galna skåningar och en flickvän. Sådana saker som gör dig till en legend, käre vän!