Zource: Vore det copyright om vi bara snodde den fina melodin. Jag menar INNO Hockey kopierade ju vår logga. Justitieministern är MoDo-it. Morsan känner Löfven. Det löser sig. Vi snor HV-låten. VI SJUNGER MOODOO, MOODOO, DEET ÄÄR JU 19 HUNDRAA 21!!
Hehe!Ni ser. Vi är överlägsna- Berglund går från klarhet till klarhet;) Det tog väl kommentatorn två minuter att förstå vem som gjorde mål. Ändå är hans kommentatorsstil att egentligen bara säga namnet på den som har pucken.
modomille: Skönaste intervjun jag sett på länge. Vad sade Karlin om förra perioden? - Den sämsta jag sett på länge. Ändå lyckades vi göra en ännu sämre.
Icetheman: Folk trodde väl att Sverige skulle göra tvåsiffrigt mot Kosovo också. Men så länge det är grundläggande fel I spelet så är jag inte förvånad. Modo har nu på två år inte lyckats få ett fungerande försvarsspel. Det lämnas enorma ytor i slottet åt ett allsvenskt bottenlag som Östersund. Med fyra år vid tränarbänken i Modo så borde Karlin ha fått till försvar och boxplay mycket mycket bättre. Det är faktiskt uselt hur det ser ut just nu
Icetheman: När Falkenhäll fått istid ser han hungrig ut också. Men det är bara de tre som kommer undan med ett godkänt försök till att spela hockey. Faktiskt.
Vikingmodo : Vi har tokmånga toppspelare och har slutat att kika på hur spelet ser ut nu. Bara backsidan jag inte tycker har spets/tyngd, men det hade inte MoDo vid senaste SHL-guldet heller. Lagmaskin och rätt inställning i hjärtat och skallen NÄR DET GÄLLDE. Vi får facit. Tror det blir en rolig säsong i en rolig liga