bollan123: Ändå sjukt jag ser Sveningsson täcka skott med hela kroppen när man leder med 3-0 😂 Det gjorde han inte en enda gång på 4 säsonger med oss kanske är just ledarskapet som är problemet..
Monno: Jag förstår inte hur någon kan tycka att detta är okej, framför allt inte när man har tjatat om hur försäsongen är för lång. 7 skott efter snart två perioder.
Greenwolper: töntdomare. Om det skall vara en två så är ju fan den på Andersson en 5a. Hoppas de granskar de den efter då trots att det inte hjälper något. Haha så töntigt att det ens är en tvåa. Jäkla k*khemmadomare
JonathanF: Vi ser helt vilsna ut. Fascinerande nästan. Sen situationen nu vette tusan. Ser ut som vanligt minigruff vid bråket men där Jonsson åker framåt med huvudet in i axeln på andra modospelaren. Tycker det mest är otur jag.
Jag förstår vad du säger om Bäckman, även fast jag tror att det var mer konstruktivt än "by fear". Kombinationen att vara riktigt tydlig och sanningsenlig med att säga till riktigt på skarpen är förståelig för spelarna.
SKiLMY: Vi saknar alltså två backar och folk tycker att det är skäl att kasta in handduken.
Jag undrar vad som krävs för att man ska få kritisera Karlin. Åker vi ner till Division 1 lär folk säga "Han var grym med Västervik i ettan, han kan ligan!".
HalvHund: Det kom nog så oväntat att vi plötsligt skulle få lite offensivt spel... Så då blev det en passning till målvakt där det i en annan match hade blivit mål i klykan.
NuMo: tycker man såg direkt att spelarna inte var påställda. Ibland saknar jag verkligen pelle bäckman. Management by fear. Om någon gled så fick de höra det. Sen kanske skrika inte fungerar i längden. Men tror han skulle behövts idag.
Hockeyallsvenskans bästa material och det finns öht ingenting att luta sig emot, majoriteten av spelarna underpresterar och vi är fortsatt klappkassa defensivt TROTS att Karlin prioriterat defensiven så till den grad att vi knappt hunnit träna på andra saker inna serien började.
Backsidan är alldeles för klent byggd. Tycker Hinken lagt för mycket krut framåt, man brukar bygga bakifrån. Men det är tidigt på säsongen men backsidan behöver uppgraderas ganska omgående då den är tunn samt Noren inte platsar.
Steken84: Skönt att få en utvisning i en kampsituation, samtidigt missas en misstänkt knätackling där vår spelare blir skadad, sen gör motståndarna mål på följande PP. Välkommen till HA.
bollan123: På två av målen så har han misslyckats med basic saker. Han måste kunna göra post to post mycket bättre än vad han gjort. Här så ser man hans brister i grunderna. Kommer från en tidigare målvakt.