Godnatt verkar vara en stående fras. Det första man gör när man vaknar: Godnatt! När man ser sig i spegeln: Godnatt! När man möter sina jobbar/studentkompisar: Godnatt! När HV78 gör 2-0 på Modo: Godnatt! etc.
Nej, men de kanske är hållbara, iaf? Jag tror att deras främsta egenskap är att de håller kvar skorna på Friscos fötter när han har dem på sig. Vilket är nog så bra.
Jag måste sova, förstår ni inte det? Herregud. Är ni så statuskåta att ni utnyttjar en stackars trött student till att hålla igång era diskussioner? Ska det vara så, ska det det? Va?
Jo, för om du tar bort "knas" så blir det mitt namn, vilket jag brukar stava med stort K i början. Hur skulle det se ut om jag kallade dig för "mattias"?
Nej, användarlistan är inte så häftig. Den här gästboken är dock otrolig cool. Mkt mer cool än en användarlista.
(I min ilska över att SCIM skrev mitt namn med litet K i början råkade jag skriva hans namn som ort...hahaha...det innebär att det numera finns en ort som heter "sCIM" i listan över orter som kommit upp i detta forum).
Kamilla: "godnatt" behöver ju egentligen inte innebära att man går och lägger sig, "Sov gott" å andra sidan liknar mer en uppmaning till den man riktar det.
Vad är det du inte tror? Du kan ju alltid prova att ta bort någons alla meddelanden, och se om den får lägre status. Friscos, t.ex... ;) Eller, nej. Det vore elakt.