Millennium: Inte den bästa perioden men långt ifrån den sämsta, ganska med folk och skaplig stämning, spelet ser relativt bra ut men några undantag. En ganska jämn period där Modo ändå varit något starkare. Som någon skrev, Karlström och werna imponerar och Wallin ser stensäker ut!
Stod 2-5 i skott ett tag så med tanke på att det slutade 6-5 i skott efter första, bör ju vara ett tecken på att Modo forcerade en del på slutet. Eller iaf la puckar på mål...
Hälge: Så mycket icing som slagits har jag nog aldrig sett i mitt liv. Tur att vi leder, för vi har nog inte skjutit mer är tre skott. Som vanligt känns Väggen Wallin mycket stabil
Djuunaz: Jo då det har vi, #31 Oskar Pettersson ;-) Men tror inte han spelar något än. :-)
Gillar kedjan med Werner-VÖ-Karlström. Både Werner och Karlström kör ändå in i kaklet. Öhman smart nog för att passa in överallt typ. Känns dock som att Wernblom verkligen skulle fått göra ett mål... gärna ett mål efter en bra insats innan.
Försöker hitta stream men det kommer mest upp massa reklam om kvinnor som vill ha lite rajtan tajtan, bara jag klickar på en knapp. Fuck that, jag vill se hockey!
1-0 Molin, Emil (15) 11. Marklund, Sam 7. Oskarsson, Marcus
Ganska talande för vilken kedja som dominerar i Modo.
Gavelo: AIK ska ju inte ligga där dom ligger i tabellen när man kollar truppen. Får hoppas inte deras dåliga spel bryts just idag ;)
Radiokommentatorn säger också det att Modo kommit in i matchen, det var mer i starten det var gnaget. Går ju inte ens att lyssna på matchen i sin helhet, det suger!
Gavelo: Nä, det är tyvärr helt hopplöst att hitta stream! :/ Hör på radion att det är AIK som är det bättre laget än så länge. Dom är ju kända för att vinna ungefär varannan match.
Tjenare allihopa. Mitt Cmore specialerbjudande har precis gått ut så kan inte se matchen där längre. Minns att det var ett helvete att hitta fungerande streamar förra säsongen. Har nån här erfarenhet av hur årets stream till Modos matcher brukar va?