Confusius: Missförstånd mellan ungdomarna där. Eller ja lite passiv Wernblom och kan tycka att Sellgren skulle vågat gå ned. Känns som det var mycket tänkande som blev knas där...
{5647}: PASSIVITET har ju varit ledordet i den här klubben dom senaste 7-8 säsongerna. Motståndare vinner alltid sargduellerna, motståndare är alltid aggressivare när dom spelar sig ur egen zon, motståndarna är alltid mer distinkta i avslutningarna bla bla blaaa....!! Det handlar om vilken typ av spelare man värvar, vad dom har för mentalitet. Det är ingen slump att uttrycket "det sitter i väggarna" finns!
Modo känns svaga och ostrukturerade, man petar med klubban och vinner nästan inga närkamper, saknar fart i mittzonen och backarna tar faslig lång tid på sig och blir ofta fastcheckade i egen zon, därför känns det ju riktigt ologiskt att vi tar ledningen.
{7225}: ja, min farsa var en av dem, det var för stora bilder o för lite text sa han, sen blev det prenumeration på nya norrland eller nåt, kommer en gång i veckan...
Sven Tuta: Redan 10 poäng efter toppen i säsongsinledningen och läget är ytterst tveksamt, det som talar för Modo är att vi väldigt väldigt ofta gör bra matcher mot bra motstånd även om vi oftast förlorat så har iaf dom bästa prestationerna kommit mot starkt motstånd. AIK borta är till och med svårare än Timrå borta så det finns god chans att Modo gör en bra match ikväll, en uddamålsförlust och ett klassiskt "ett steg framåt".
bisterfinnen: Tycker det är dålig ordning här inne. Vad har Allehandas premium abonnemang med matchlänken Modo - AIK att göra? Låt oss prata om den kommande matchen istället.
bisterfinnen: Vem ska bli först ut med en riktigt bra 100% nätbaserad "tidning"? Nu är det bara pinsamt dåligt med en massa videoklipp med snubbar som inte kan hantera formatet och artiklar som finns i papperstidningen flera dagar efter de publicerats på nätet. Tänk vilken besparing och slippa trycka och dela ut tidningar och istället lägga krutet på att skapa ett team med grymt bra journalister som skapar en unik internetbaserad produkt för enbart betalande kunder.
{7225}: jag föreslog (har St m är modoit) att de ska rabattera övriga tidningar för de som redan är prenumeranter inom mittmedia, nättidningen då, Modo har många supportrar runt Sverige, ett stort problem med alla dessa premiumartiklar som i stort sett riktar sig mot Modo är att intresset minskar och drabbar Modo som förening, jag tycker de ska agera mot mittmedia
Gavelo: Det sjuka med ÖA just nu är att material som ligger på hemsidan (ofta inte ens premium) kommer i papperstidningen flera dagar efter. De har mycket att jobba på när det gäller det digitala formatet, Köper man en prenumeration på papperstidningen så är det ju inte så bra om man läst innehållet på nätet när papperstidningen kommer i lådan. Jag vet flera som sagt upp tidningen på grund av detta.
Monno: mailade mittmedia om just detta och jag fick till svar att man behöver få in pengar så man kommer premiumlägga mer och mer för att tvinga folk att bli medlem, det skojiga är att st.nu knappt har nått lagt på premium.
{7225}: Tillhör den skara som inte vill ha Skröder, även om jag inser att det kanske blir så ändå:)
Han skall spela med Edblom/Jakobsson.... Annars skulle det vara intressant med Farley-Rundis-Werner, nu blir det med Tim W där istället vilket kan bli intressant det med
{7225}: Måste återkoppla till detta lite igen. Hur tycker du jag skulle ha gjort för att enligt dig vara korrekt? Utelämna länken? Är du en så där modern människa som helst är utan källor? "Står det på internet så är det sant"
{7225}: Nja. Två stycken som knappast kan påstås ha sin styrka i defensiven tillsammans med en 16åring. Inget ont om Lukas som är väldigt smart spelare. Men att fixa defensiven direkt vore sjukt imponerande. Jag tror rollen nu med en speedkula och en grovjobbare är ett bra sätt att komma in i det.
{7225}: Verkligen, finns alla förutsättningar att han tar en plats o behåller den. Iaf sett till prestationen i SCA cupen. Är lite spänd o se Öhman också
Monno: Det är lugnt, jag tänkte mest på att andra människor skulle slippa ett klicka på en död länk i framtiden.Du tänkte säkert inte på att artikeln var stängd för icke plusprenumeranter.