Gavelo: Tveksamt om han ska ha den där assisten, men kedjan är helt överlägsna. Ser faktiskt ut som om andra är på väg ut ur svackan. Lite tendenser på det i alla fall.
Rytter: Fredagsmatch hemma mot ett sämre lag, det vet vi hur det brukar sluta. Kristianstad efter det, skulle inte förvåna mig om vi blir nollade poängmässigt.
hockey_21: Ikväll blir en bra kväll, jag känner det på mig! Har haft en kanonbra dag på jobbet, känner mig utvilad & taggad som f*n! Åker ner från Hörnefors & ställer mig i klacken, nu ska det sjungas, tjoho vad kul det ska bli!
Om vi säger såhär, med tanke på att Sylwander stod och bad om ursäkt till fansen efter matchen mot Timrå och dessutom signat 2 nya år så förväntar jag mig att Modo kör över Almtuna och Sylwander är en av dom bästa på isen.
Modo kommer garanterat komma ut med hänghuvud och förlora kvällens match. Det är tyvärr det som brukar hända när modo har chans att knappa in på toppen.
Costanza: Samt Öhman ihop med Tommy Enström och Hedman med Wallinder, vilket skulle kunna betyda att Hedman och Walle är extra. (När Norlinder är tllbaka)
Ser faktiskt ut som om andra är på väg ut ur svackan. Lite tendenser på det i alla fall.
Hanses ser stabil ut.