Foppatofflan: Sveningsson tar i för kung och fosterland när han ska skjuta, men är ju kass på att sikta och skotten måste ju vara rätt så lättlästa för målvakten.
locken: jag skriver som det är, du får läsa bättre
spelarna saknar hopp nu efter hinkens momunemntala haveri igår ! det ser vi idag, kanadensarna har gett upp det här och tikkanen tänker på shl. tråkigt när detta var enda chansen
DrCox: Han var riktigt bra senast han var i MoDo, glimrade till även nån gång i höstas. Killen är dessutom endast 24 år, så blir bara löjligt att döma ut honom som du gör. Jag hör på din ton att du vet bäst, så jag pallar inte diskutera det här mer med dig.
{9315}: Gradin själv tycker han har misslyckats då han inte värvat en center till.. med tanke på Macmasters skada. Tur att du vet bättre ! Ock vi andra med Gradin i spetsen inte har någon koll. Hoppas inte vi faller på det. Utan att han är bättre än innan skadan!
Nucky: Wallin har ju inte visat nått som tyder på att han håller Hockeyallsvensk nivå.Att Tikkanen är rent utsagt bedrövlig just nu ändrar inte det faktumet.
Nucky: Jadu skulle ta Wallin över Tikkanen just nu i alla fall. Har Tikkanen tappat motivationen efter att ha gjort en hyffsad match i Växjö tröjan eller vad är det som händer?
Heyerdal: Nu får MoDo för i helvete driva på lite och odla lite skalle. Sveningsson kan börja ta i lite mer. Här sitter jag och tar en ännu starkare grogg. Vill se samma inställning från den bleka andralinan. Dags att lyfta...
Håller med.
Ser inte bra ut någonstans ikväll, framförallt defensivt tycker jag.
Nu får de skärpa till sig och börja tävla på riktigt!