Tycker att damlaget har något stort på gång. De är för glada och kramas för mycket när de gör mål, ropar fuck you, krigar och vinner jämna matcher mot absoluta topplag. Tänk om de kan få behålla årets spelare: -Då blir det ännu mer fuck you och kramar nästa säsong! www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/2dmdJq/modo-anmalt-for-att-ha-kramats-for-mycket
henkeiskogen: Jag är rätt säker på att det där äcklet tagit upp MoDo till SHL om han inte stuckit, det gör det hela ändå jobbigare. Men det tror jag är ett stort problem att ledningen fortfarande ältar om idioten och ältade lång tid om missad uppflyttning pga covid.
Costanza: Det vore häftigt om vi kan behålla målskyttarna i dagens match och Skröderi- altenativt Karlqvistifiera Lina Ljungholm. Sicket lag Mododamerna kommer kunna ha många år framöver!
Nucky: såg reprisen nyss från tredje perioden Brynäs-Modo, riktigt kul match tycker Modo var närmare vinst under ordinarie tid, jättechans för Modo en minut kvar sen kontring o 5-4 till Brynäs 39 sekunder kvar, i samband med det målet blev en Brynäsare utvisad för crosschecking o Modo kvitterade samt vann i förlängning! Kul vid intervjun med en av tjejerna frågade reportern om det var en skräll, nej sa hon det är aldrig en skräll då Modo vinner...
KB: Sista minuten var helt sjuk! Kul att se vilka kämpar det är i Modo. Hoppas man får behålla många av de yngre nu, och bygga vidare på det här laget.
KB: gick in o tittade vid 0-1 o Modo fick pp, blev direkt 1-1 bytte till allsvenskan synd man missade den vändningen får kolla reprisen av slutet, VIlda Väsby har vänt 0-3 till 3-3 mot Mora, starkt !
Starkt start hemma av damerna efter 8 minuters spel mot LHC: 4-0 (EQ) MODO 5. Pejsova, Daniela (6) 3-0 (EQ) MODO 6. Bergström, Paula (1) 2-0 (EQ) MODO 13. Ahlm, Amanda (6) 1-0 (PP1) MODO 12. Waxin, Mina (1)