Paddan: Jag skakar på huvudet och blir lätt fuktig i ögona.
Ännu en idiot med för mycket pengar som inte inser att deras nya bilar är
SUPER-bilar/ förklädda racerbilar/konstverk och SKALL behandlas som sådana. Nästan tur att det är lite [url=www.darwinawards.com/]Darwin Awards[/url] över dessa.
Självklart skulle jag också "prova" lite hur fort dom går osv men inte på nån smal landsväg eller i onyktert tillstånd. Har man råd att köpa dessa bilar så har man banne mig råd att åka på en banträff (gärna sån med instruktör) så att man kan lära sig hantera den på ett säkert sätt.
Portello: Själv så har jag smackat i mig en rulle med 2x chorizo med gurkmajjo samt mycket rostat lök.
Ang Skrov så var dom bäst på soldatgården i Boden. 2x150 eller 2x200 och det var Sibyllas på grillbordet.
Dragan 2k: Det är ingen humor alls. Att onykter (0.9promille) överhuvudtaget köra en Ferrari Enzo är ren IDIOTI. Att prova på att rejsa på allmän väg med den då är än värre. Att han sen föröker lura press och polis med den storyn är ju bara för mycket.
Att han sedan kommer att vara utesluten på livstid ur Ferrari-gemenskapen för att ha demolerat denna dyrgrip och raritet orsak är väl bara bra. OM han totalkvaddat på bana hade han bara fått en skarp tillsägelse av dom.
Frisco: Där fanns det ju onekligen en viss likhet.
Var det förresten Lantz eller kan det möjligen ha varit Mikael Ståhl som en säsong dundrade in en hel drös med mål i MoDo efter att ha bytt till en klubba som var styvare?
Frisco:
Jodå, det skulle gå utmärkt. Det är en bra drivkraft till att inte förlora.
Portello:
Oj, tack. Tänkte inte på det. Lova att inte berätta det för honom, nästa gång du pratar med honom.