....så snöar det just nu, jag hoppas verkligen att det där vita möglet övergår i regn snarast.
så tycker jag att detta är kul läsning. Ni kan dock skippa det där om Boorken.
[url=www.aftonbladet.se/blogg/hockeyblogg/080406111927_leif_boork__rets_trnare.html]Elitdomarföreningen har utsett...[/url]
Kuligast är det om Bert-Erik Johansson (Nickes bror förresten). Vi brukar råkas på Coop Forum titt som tätt och vi snackar ofta om matcherna och hockey i allmänhet. Har har berättat en hel del sköna grejer som hänt i de inre regionerna av Kempis under året/åren.
så snokade jag runt i Poffas gömmor och hittade detta som han har sparat.... Hoppas man får höra hur det gick med cyklingen. En cykeltur runt Högakusten är ju inte fy skam med tanke på utsikten
| MoDo Hockey Sv: Längre pauser knaskamilla: Jag kan säga så här. Den dag det är invigning av en ev. ny arena nere i hamnen, så lovar jag att jag skall cykla upp dit från Sydkraft Arena. Med en Modo-t-shirt på mig. Per HApps 2004-01-22 13:29 Besvara Visa ämne |
En bild från tidigare idag, tagen under tiden man höll på att sminka Arne Hegerfors inför kvällens sändning.
Dragan 2k:
Jaha, så har då Shelby gjort en ful bil. Snabb, men fy så ful. Så här ska en Shelby se ut...
Metal Guru:
Nu tänker jag inte vänta längre:
GRATTIS till MALMÖ och SKELLEFTEÅ! Välkommen tillbaka till Elitserien.
65selander:
...och Leksand stretar emot i Malmö.
dock lite för sent. 4-3.
65selander:
ja, här kan vi härja ostörda.
vad ska vi smida för planer? ska vi sälja bort Lule till någon rik schejk kanske?
hans schejke?
Metal Guru: Kul att härja i MoDos gb. 4-5 nu. Är det någon mer än jag som tycker att BIK's målis rör sig som om han vore nybörjare eller som en utespelare med målvaktsutrustning
65selander:
Ja, isses.
Våren är här, och säkert som Amen i kyrkan visar SAIK tendenser till att krackelera i limningen.