1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 505314 inlägg · 4189 ämnen

MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Jävla glidar-Gunnar. Hoppas dom drar till Frankrike, jag ska dit i sommar. Akta dig Brad!

Wayne Gresky: Det stör mig att annars duktige Gunnar Nordström knäcker extra som skvallerreporter.

Men vad tror ni, är Brad pappan? ;)

Poffa: Bon Jovi? Verkar som om bomben redan exploderat i din direkta närhet och gjort dig döv på kuppen.

Poffa: Jag vet varför, det är därför att vi har rätt hela tiden och dom har fel.

AM:

Det är roligt nästan hela tiden på de där matcherna. Spelarna blir väldigt ofta irriterade på oss vid sidan av. Undra varför?

Frisco: En blind pensionär på ena linjen och en visagultkortkåt som huvuddomare.

MoDo Fotboll - Gottne 1-1.

Ja vad ska man säga mer? En domare som ville vara med och visa upp sig.

knaskamilla: Ja, Perra... ;-)

knaskamilla: Det är dessutom väldigt vanligt att de använder sig av "malt kött" i många maträtter. Även fast många ifrågasätter smaken.

NuMo:

Själv undviker jag McD-hamburgare sedan ungefär tio år tillbaka. Det fungerar ganska bra. Då räknar jag bara in McD:s skitiga arbetsmetoder och äckliga mat i valet.

MODOJohan:

Per? Ojdå. Ja, nu har han i alla fall återvänt. Markus var tydligen på middag, och bor utanför mobilmottagningsområdet, vilket förklarar varför han inte klarade av att ringa och meddela att han skulle jobba över två och en halv timme.

Att det ska ta sådan tid att montera en TV, som kan försvinna bakom soffan när man vill, i en båt.

knaskamilla: Med dagens maffiametoder inräknat, så skulle jag undvika att äta McD-hamburgare ett tag framöver, igen.

knaskamilla: Jag såg honom på Pinocchio i Domsjö idag! ;-)

Hjälp, jag tror att Markus Näslund har kidnappat min pojkvän. Sist jag såg honom var halv ett, då skulle han åka och äta på McD och sedan åka till Mackes båt. Nog borde han väl ha jobbat klart för länge sedan?

(Eller kan han ha fått akut matförgiftning av lunchen och lagts in på sjukhus, månne?)

MODOJohan:

Själv tänker jag förmodligen se MODO spela mot Gottne, innan vi tar bilen söderut.

Åhh, friår nu! Ja Nuuuuuuu.... Nä det fungerar inte. Idag är det fotboll.. Anundsjös B-lag (?) mot Härnösandspajkarna. Någon i närheten som kan rapportera utifall att man inte orkar vänta på TÅ tills imorgon?

Salle:

Tackar för välkomnandet, ska göra en bedömning om gullänget och hur glad dess skara är så fort jag får möjlighet. Är mycket nöjd med hur dagen artat sig, först klart med lägenhet, sedan fick jag tillbaka skatten, 8000, ka-ching!

scim: Välkommen till Gullänget och dess glada skara. Trots ditt södra påbrå så har du insett vart men bör bo.

Salle:

Du kan släppa tummarna, jag fick den.

..så är de inte nollor lägre. Anundsjö - Robertsfors 1-1.

Salle:

Fortsätt håll, jag får veta imorrn, en lätt missbedömning från min sida, det måste vara den mentala övergången från student till anställd som gör det...

Frisco: Måste ju komma ner på en nivå så de flesta förstår.

Gidde: Ja det kan man fråga sig vem det är.

Salle: Kul att du börjat skriva på samma sätt som 10-11åringar. Haha.

...vem f-n är Nikls Sundström?!?

;-)

Lumber Jack: Han sa att lgh var prio ett sen kortet.

Salle: Skit i det. Har han köpt årskortet än?

Salle: Tänk... nu kan man inte lita på ordningsmakt och sjukvård heller.

" Sjuk sökte hjälp - dödades av akutens fikabröd"
"Nu bullar polisen upp inför skolavslutningen"

Nån som vet hur det gick för Scim med lgh:n idag? Höll man tummarna i onödan eller hjälpte det?

hellge:

Mycket bra är väl att ta i, men bara det blir lite torrare så kommer den verkligen att vara i bra skick. Dessutom är greenerna väldigt fina, vilket varit det största problemet tidigare.

Den har i nuläget potential att bli en verklig toppbana, vilket är strongt med tanke på de problem de haft och att banan är så ung.

Poffa: På tal om bunkrar. Jag själv är ingen golfare, men jag hörde att Veckefjärdens bana hade tagit sig på ett högst dramatiskt sätt. Banan är mycket bra nu, stämmer det?

Lumber Jack:

"I said Boom, boom, boom. And everbody say Way-Oooh!"

hellge: Talibanpoffa is the shit!

Undra om det är allt spring i bunkrar som får honom att tro att han är den bomexpert han ger sig ut för att vara?

Lumber Jack: Det röstas som fan där ute i stugorna för tillfället. De flesta verkar tro på bombexperten.

hellge: Nä, inte vid varje. Bara när Susse värvas.

Börjar omröstningen om vid varje nyförvärv?

Jag har röstat. 100% på Poffas bombbälte.

...så undrar jag om någon sett till westerlind i Sthlm på sistone, eller om han är någon annanstans?

Poffa: En riktigt puckad artikel.

westerlind: Hur många grader, hur många ösningar, och vad föreslår du för dryck till?

Poffa: Naturligtvis inte. Ös din galla på ModO - det gör alla kloka människor.

Lumber Jack:

JämO, HomO?? Är det inte möjligtvis NumO som man ska vända sig till här på HS?

MorganaLefaey: Problem är till för att fås. Har man inte nog med problem så får man det förr eller senare. När man väl löst ett så får man tusenfallt tillbaks.

MorganaLefaey: HomO får det bli.

Poffa: Perfekt för oss som inte är moderator på något ställe då. Kan man anmäla detta till JämO???

Poffa: Hmm, vad ska man skriva nu då när man inte kan klaga på det heller? Äh, sparka Hedin!

Paddan: Men nu ska vi vara "back in business" igen.

Poffa: Japp.

Paddan:

Nu är vi tillbaka i bussiness igen. Nu kommer jag åt alla gästböcker.

Salle: Det gäller att trycka på länken tre grader åt norr.

Poffa: Jepp, de böcker man modererar i och testboken, men ironiskt nog inte moderationsgästboken.

« · 724130 · »