Vargen: Kan någon förbereda mail och tele nr till Karlin och Hinken och skicka i PM till mig. De ska få höra att något måste hända, man kan inte sitta tyst på årsmöte och låtsas som att allt är bra, välja in kock i styrelsen med mera.
Ja, det är verkligen bedrövligt. Ingen tar ansvar för sin egen prestation. Vi ligger en meter bakom i allt försvarsspel.
När vi anfaller så passar vi inte på bladet utan långt ifrån. Vi har ingen fart från egen zon, igenom zonen och vi har inget gemensamt tryck i anfallszonen.
När vi missar i passningarna i anfallszonen så ligger så fel att allt blir farliga kontringar.
Så det är svårt att hitta positiva saker Men lätt att hitta ursäkter.
Färdkost: Att Rundblad fått vara kapten tre säsonger i rad nu är en sån gåta att jag vet inte ens var jag ska ta vägen. En sämre förebild på isen får man fan leta efter.
{11085}: Tänk om vi hade fått höra efter degraderingen att vi skulle spela som kattskit hemma mot jumbon och ligga under med 2-0 en torsdag i november.
Vargen: håller med. Trodde då fan aldrig jag skulle säga det men man tappar gnistan… Ber och bönar att MoDo går till slutspel och det äntligen blir heta matcher.
Gavelo: Vi måste lära oss att komma med timing i forechecken. Dvs med fart från typ defensiv blå till röd/offensiv blå och får stopp i spelet på bred front