Heyerdal: Ser ju helt tokigt ut över hela plan tycker jag. Passningarna är (fattar inget) ju utan adress oftast. Det studsar & far, folk faller, inte en sargstuds går rätt. Pass rakt i gapet på Mora... Vad är det jag ser??
Vi finspelar och är bekväma ikväll. Nyss såg Topping och Jeppe ut att ha något bra på gång. Jeppe tar fart och blir fri i mitten, full fart mot mål, men Topping bra glider med pucken och skiter i att slå in passningen, i stället väljer han att ramla på rumpan och bli av med pucken.
Varje säsong har man någon eller några spelare som man längtar att de ska lämna. I år har jag många. Svet, Carlsson, Berglund, Edvin och inte minst Rundblad- herregud !!!!!
Men vad håller backen på med på blålinjen i anfallet innan. Såg ut som Rundblad. Försök till mellan benen passning fast det inte fanns någon press. Det såg sjukt ut och såklart en dödfödd idé.
Bad_Brett: När jag var 12 år och fick nät och målvaktsutrustning av Freddan från morsans jobb på Kultur & fritid så sa jag: "Blir du nån gång tränare så följ Sun Tzu - Art of War" "Appear weak when you are strong and strong when you are weak."
Tebax. Har drällt bort lösen/inlogg. Lite drygt när epostadressen går till gamla datorn som tydligen gmail inte längre godkänner för den är för gammal. Jeezus, men nu verkar man vara med i matchen igen...
Silly: Fast båda tappen var rena slarv från Anderson. Som att han helt glömt bort hur man ska spela enkelt och rejält.
Oroväckande att vi inte ens verkar vilja dra upp tempo.
Jag hoppas det blir hårtork och ett helt annat lag i andra. Vi kan bara tacka för att spelet sitter lite bättre att vi är i ledning. För någon månad sedan skulle vi legat under, men nu finns det lite linjer i alla fall även om inte en passning går rätt och ingen utom Ohlsson gör en maxåkning.
Micke Hjälm: Det är såklart fel bara att ta Swetlikoff nåt morakillen är den som startar och driver på, men om domarna delar på dem och situationen är över förstår jag att de tar Swetlikoff för att helt onödigt dra på en sista smäll.
NuMo: SAIK skulle nog inte låna ut honom om han inte skulle stå. Han är andremålis tills Söderström är tillbaks och vill nog ha speltid på honom när det passar. Dom spelar i Leksand imorgon. Vi får hoppas att Söderström är tillbaks innan slutspelet.
JonathanF: För att domarna som vanligt är värdelösa. Helt otroligt att man inte kan förvänta sig att 4 domare ska kunna göra ett korrekt jobb. Bättre att vi låter AI sköta jobbet.
Ser ju helt tokigt ut över hela plan tycker jag.
Passningarna är (fattar inget) ju utan adress oftast.
Det studsar & far, folk faller, inte en sargstuds går rätt.
Pass rakt i gapet på Mora...
Vad är det jag ser??