Poffa: Trocadero är också god men har inte samma klass som en Dr Pepper. Trocadero smakar som kolsyrad Marinella. Klart drickbar men som sagt ingen smakupplevelse.
Nu igen? :-) Nåja, ger väl mig en offentlig hälsostatus iaf när jag inte känner till det - har för mig att jag varit med om två indragningar av Körsbärs-Cocacolan förut.
Körsbärsläskeblask har man testat många gånger, de har en tendens att dras in ungefär en månad efter att de lanserats i Sverige - vämjeligt - och svenska folket verkar hålla med mig.
Zingo choklad är väl något som 60-talister brukar snyfta om att de blev frånplockade mot sin vilja, va?
Haha, jag tror ett bättre argument mot att det skulle varit Dusan är att han ler så ofta, men nu när jag tittar efter så ser jag att det argumentet också faller - plocka fram kameran och Dusan bränner av ett bländande leende, alltid.
Poffa: Kanske om man fick en kaffekask samtidigt, när Knas lånade min tröja ifjol så viskade hon i mitt öra att den var mycket, mycket snyggare än MoDos
westerlind: Ska du skriva ut skonummer också? Du kanske vill starta egen kontaktförmedling? Jag skickar med en bild på en Damgaardkopia. [bild]www.frisco.se/hs/smygmodo.jpg[/bild]
Klart du får, jag är bara nyfiken på varför vissa tycker han är så JÄVLA dålig?? Jag är tveksam till att han går in i dom tre backparen om alla är friska, MEN han är en klar tillgång till laget.
Poffa: Håller med dig när det gäller Högardh. Han har varit duktig i tvilligarnas hörn på slutet, tyvärr endast där. Högardh måste börja göra mål. Bäst att ta på Dubbelnissehjälmen, snart dyker väl LJ upp.
Han behöver inte göra två-tre mål per match för att jag skall ändra uppfattning. Skulle han göra sitt jobb så kommer jag att acceptera och berömma Jansson. På samma sätt som jag INTE accepterar om Werner eller Svarten inte gör sitt jobb.
Men för tillfället tycker jag inte att han gör sitt jobb. Det gör å andra sidan inte Högardh heller (Nu blir jag väl än mer hatad i Sollefteå) och det skall han ha kritik för. Han ser slö ut och kommer inte fram till de lägen han brukar få i vanliga fall. Dessutom så bränner han de få chanser han får.
Salle: [k][f][färg=#FF0000]Självklart kan jag ge både bra och dålig kritik till vilken spelare som helst när som helst. Men bara om den är befogad. [/färg][/f][/k]
Fattar inte riktigt var den här Janssondiskussionen kommer ifrån? Han har haft ett par halvdåliga säsonger precis som många andra. Tycker det är skönt att vi äntligen har en hyfsat point man i PP. Ge gubben några matcher och han kommer att blixtra. Lägg ner prestigen.
Från TÅ efter senaste matchen:
"Juuso Riksman bra i hemmamålet. Backbäst var Lars Jansson och även Jesper Damgaard var duktig, av forwards stod Per Svartvadet i särklass."
Hädare!! Trocadero är den sanna drycken. Lär dig!