Björn VII: Cockney Rejects bobbellåt är inte vidare bra. Men passar kanske bättre i Kempis än de mer trallvänliga med West Hams sjungande publik. Härligt är det i alla fall när hela Bobby Moore Stand på Upton Park drar igång den låten.
Ajfan, var ju mest en signal om att jag har potentialen för det - hade inte en tanke på att jag skulle behöva stå till svars för det. Men medan jag skriver lite SpS-mejl kan ju ett popsnöre som du se vad du kan knåpa ihop med lite Manics-referenser.
Salle: Tylö Sun finns det en trudelutt som heter, men den kanske han kan få vid återkomsten till Tors hammare och elitserien 2007. (eller 2004 som det ser ut just nu).
Lumber Jack: En mycket bra låt. För övrigt Scorpions 10:e låt på Råsunda 23 augusti 1986. Ja, jag var där. Det är dock ej min biljett. [bild]www.frisco.se/hs/sco.jpg[/bild]
Salle: Högardh nåt med Gyllene Tider, jo kyss mig nån stans.
It's early morning / The sun comes out Last night was shaking / And pretty loud My cat is purring / And scratches my skin So what is wrong / With another sin The bitch is hungry / She needs to tell So give her inches / And feed her well More days to come / New places to go I've got to leave / It's time for a show
Here I am, rock you like a hurricane Here I am, rock you like a hurricane
Salle: Några förslag till spelarlåtar vete f**n om jag har, men något annat kanske det kan bli.
Börjar lite smått med: The White Stripes-There´s no home for you here (utvisningar) The White Stripes-Well it´s true that we love one another (slagsmål)
Salle: Salle hade väl The One and Only för en himla massa år sedan va? Det går också rykten om att låten The Best ska vara reserverad inför nästa säsong.
Frisco: Som ni säkert förstår så är det det jag håller på med. Dessutom de låtar jag vill istället då en del är "fel" tex Svartis - Back in black som inte har nåt "beat". Folket KAN inte klappa i takt till den.
Sen har jag: 7 Jesper Damgaard, BTO - Takin' Care Of Business 39 Per Svartvadet, AC-DC - Back In Black 10 Anders Söderberg, Def Leppard - Rocket 11 Tommy Pettersson ABBA - S.O.S.
Sen är Mika nån låt med Kiss Kari var nån gammal hårdrock typ Sabbath
Salle: Jaså, är det det de gör, tyckte väl det kändes tomt i skallen efter skoldagens slut. Men samtidigt så trodde jag att det var jag som parasiterade på skolans kaffeautomat. Funderar på ifall jag ska våga hänga med de där tuffa förskolekidsen som sitter så stöddigt borta vid gungställningarna. Kanske kan få ovärderlig hjälp därifrån.
Paddan: Jag tror mer på limstiftet. Eller så parasiterar de övriga lärarna på din "intelligens" under rasterna. Det är nog bäst du börjar hänga med tjejerna & killarna på rökrutan eller nåt sånt.
Salle: Tja, vem vet, inget är ju omöjligt. Lyckades ju fullständigt kapitalt missa Friscos ordvitsar om Stefan Fernholm. Kanske har gått alltför länge mellan gångerna med oalkoholfria alternativ och att denna opåverkan har påverkat mig på något egendomligt sätt.
www.modohockey.se/infor.cfm Noterbart om laget Två backar skadade, Kari Haakana (ljumskarna), Tobias Enström (axel), Lars Jansson gör eventuellt comeback borta mot Luleå.
Salle: Det borde vara rangordningen på backarna trots att de står efter varandra som om det inte skulle vara det.
modohockey.se ---8<---- Noterbart om laget Två backar skadade, Kari Haakana (ljumskarna), Tobias Enström (axel), Lars Jansson gör eventuellt comeback borta mot Luleå. ----------
Salle: Eeh, va, nu hängde jag inte med där. Förbaskade skola, dränerar mig helt på allt vad knepiga kommentarer heter. Kanske skulle bli sån där Karamellkung istället, då verkar man ju ha tid över att tänka...
Frisco: Ser bra ut... Det har du gjort bra. Visst är det rangordning på backarna. Sen kastar vi in Green när nån faller ur ramarna (och då menar jag INTE Luleås Björnramar, Paddan).
Gud, vad ni minns saker. Själv minns jag bara att Per var korkad och stod kvar i mål trots smärtorna, att Anders kom fri och snubblade på mållinjen och att vi säkert hade vunnit om det inte hade berott på de två sakerna. Coachen var väldigt duktig, minns jag också.
Det har du nog rätt i. Tråkigt när det blir sådär, med rykten hit och dit. Det är så lätt att någon blir sårad eller tar skada av det på något annat vis.
Jag gillar din tolkning av Brother Loui... =)