westerlind: Äh, det vet du väl att Frisco håller på Kingen så någon ball Kong tror jag inte att Frisco vill associeras med. Eller så svamlar jag bara på, som vanligt.
Paddan: Dom två gubbarna är otroliga. Dom har alltid balkong eller loge-platser och dom klagar på allt och alla. Det spelar ingen roll om deras lag får motståndarna att se ut som gröna grodor eller muppar för den delen. Dom hittar alltid nån eller nånting att klaga på. Dessutom med en anings glimt i ögat så dom kan skratta åt eländet. Har beundrat dom två sen jag var liten.
Jag förstår folk som inte går och ser på uppvisningshockey och betalar 250 spänn för en sittplats. Dessutom har nog intresset för dom mytomspunna NHL-proffsen minskat lite i och med den senaste säsongen.
Paddan: Icebreakers verkar plocka in nästan vem som helst nu för tiden. Robban Nilsson spelade mot Löven. Vem var förresten backen med #9 på ryggen? En gissning är att Niklas Nordgren återfinns i truppen nästa säsong.
I varken Umeå eller Sheleftyou så drog Icebreakers fulla hus, innebär det att de byter städer tills nästa säsong?
Här var det många personer att svara på, jag tror jag nöjer mig med ett onelinerpaket.
knaskamilla
Klantigt stavfel av Hasse, eller så skriver han helt enkelt "Sitjack" när det är dags för honom att spika inglisch widd a tjäck i intervjuandet.
af Whesterlindh:
Äsch, ditt efternamn blir aldrig eldskriftsmaterial, lär dig leva med det.
Frisco:
Jag vet att du är karaktärsstark, du är ju exempelvis en osviklig Gudrun Šyman-ist. Därför får du en Arne Anka-stripp i länken. Koka inte över bara :-)
Petey 21: Värmlänningar är framsynta i allt, hockeyarenor och språkutveckling inget undantag. Lite skrämmande.
knaskamilla: Fåppa vet vi ju vad han kallas även fast det inte stavas så, det har vi ju hört. Påffa likaså, men Morten kommer att heta Morten för mig även i uttal tills jag hör något annat. (Eller läst, vilket jag nu gjort.)
Var så säker, han kommer att få se bron vare sig han vill det eller ej.