Ett tränat öga kan se skillnad i hur vi använder språket och funktioner som t.ex. nytt stycke, jag och min mor. Men om du absolut vill att jag ska ha ett kodord så kan jag väl ha det...
Jag tror det kallas "automatisk inloggning". (Så länge man bara är en person som använder datorn och surfar på HS funkar det bra, värre är det när man har en mor som också surfar på HS och inte märker att hon är inloggad som fel person...)
ria-ra: Men eftersom han verkar ha så många bilar så kan la det kvitta.Vem 17 skulle lämna en eftertraktad sak på gatan oförsökrad som kostar 600 000? Kan bara finnas en..... han lär ju inte få köra med den eftersom det ingen försäkring finns så varför ha den på gatan`?
Det står i AB att den nu sparkade Hannes Hyvönen varit petad i några matcher och då kommer denna: - Han är helt enkelt för bra för att spela i fjärdekedjan, säger sportchef Håkan Loob.
1. Förlust: MoDo Hockey - Malmö IF 2 - 4 2. Förlust: Leksands IF - MoDo Hockey 6 - 3 3. Vinst: MoDo Hockey - Västra Frölunda HC 3 - 0 4. Vinst: Brynäs IF - MoDo Hockey 2 - 4 5. Vinst: Västerås IK - MoDo Hockey 1 - 3 6. Vinst: MoDo Hockey - Brynäs IF 2 - 0 7. Förlust: HV 71 - MoDo Hockey 4 - 2 8. Förlust: MoDo Hockey - Färjestads BK 1 - 2 9. Förlust: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 2 - 1
Lumber Jack: Nepp, fast egentligen kanske jag borde det efter den där fotbollsmatchen mot min lilla brorsdotter där ett av glasen fick viss åverkan. Tufft att spela fotboll mot åttaåringar...eller nio år är hon ju förresten.
Lumber Jack: Äh, de verkar ju helt ha missförstått Will-dee där på andra sidan Atlanten. De kallar honom för hulking dvs stor och tung, grov, åbäkig, lunsig, klumpig. Tänk...såna minnesbilder hade inte jag...
men hade inte du flyttat hemifrån?