Daggen och produktionsansvariga på cmore hatar verkligen MoDo. Vi vinner alltså serien, men har inte ett enda inslag i cmore's otroligt konstiga "lista" de visade nyss. Pinsamt.
När både Vela och Dickinson kommer tillbaka hoppas jag man inte bryter de kedjor som nu kör. Det är bra kemi nu mellan de 3 kedjor som lirar. Håll ihop vela med Dickinson och mannberg/OP för att inte rubba detta nu.
Gavelo: Med tanke på hur påfallande ofta han faktiskt gör mål när han väl skjuter, så tycker man ju att han borde förstå det själv?!
Nu tjuvar målvakterna med sidledsförflyttningarna för att dom vet att diagonalaren kommer. Han kanske skulle vara lite kyligare än han redan är och finta den där diagonalaren, och försöka skicka den mot första krysset, åtminstone ibland?!
dempa: Kommer försvara Sven nu. Han är ingen sniper, men nu bidrar han åtminstone med fart och frenesi. Då kan jag ha överseende med lite dåliga avslut.
JoseGonzales: Har haft koll på läget i 50 år, men tackar som frågar. En period kvar. Tycker bara provo-frågor är jävligt onödiga. Skulle aldrig in i er bok och larva mig.
Gavelo: tycker dessutom knövlet o strulet o vi ska passa 22ggr i egen zon innan vi lägger ut den har kommit tillbaka. I offensiva zon däremot, där spelar vi bra
Heyerdal: Svenningssons skott är aningen senfärdigt. I sista sekunden så verkar han alltid vilja ta i extra hårt, hårt som fan. Så i stället för att låta klubban ha en kort färd mot pucken så höjer han den en extra decimeter för att just, ta i hårt som bara fan. Den lila fördröjningen förstör allt. Han blir försenad.
Bernhardt hålller inte på med "nu skall jag ta i så jävla hårt jag kan skott, trots att det tar en evighet". Oftast kör han korta dragskott där själva skjutet följs upp av en handled. Snabbt/kort/hårt och svårläst för målvakten.